Wpis z mikrobloga

Ale w tym BOKu #medicover mają nieogar ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wysyłałam zgłoszenie 26 marca że mam zaszarzoną opcję "zadaj pytanie lekarzowi" a potrzebuję jedną rzecz z nim skonsultować przed przyszłotygodniową wizytą.
Odpisują po 1,5 tygodnia w piątek popołudniu czy mają podać mi numer do lekarki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Napisałam, że wizyta już się odbyła, więc teraz to se mogą to zgłoszenie zamknąć. Przez te 1,5 tygodnia zdążyłam poszukać 3 innych opcji rozwiązania swojego problemu.

#medycyna ##!$%@?
  • 3
@TheMan: wuuut ( ͡º ͜ʖ͡º)
no u mnie opcja zapytania lekarza była niedostępna, bo w dniu poprzedniej wizyty była awaria systemu i wszystko odbyło się "na kartce" - według systemu wizyta się nie odbyła, a skierowania na badania były, tylko brakowało tego najważniejszego ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@kijanka23: Raz chciałem receptę zamówić, specjalista miał być dopiero za 1,5 tygodnia więc wybrałem internistę prowadzącego. Odrzucił mi to zamówienie bo "nigdy nie przepisywał mi tego leku". Jak chciałem potem znów wybrać lekarza do zamówienia to już specjalisty nie było do wyboru ( ͡° ͜ʖ ͡°)