Wpis z mikrobloga

@WhiteSalami: nie chodziło mi o rdzę =] tylko o to, czy to już z klapką, czy jeszcze z korkiem #pdk i niestety z klapką ;] czyli późniejszy wypust - ale tego się spodziewałem, wczesne miały jeszcze logo FSM :].

Mimo wszystko spoko, a blachy w CC>SC.
@WhiteSalami: wrócą i chyba teraz są ostatnie chwile, kiedy idzie kupić zadbane CC za w miarę spoko pieniądze (nie by te były jakieś duże) - dla mnie CC to taki typowy Fiat - na plus - może nie jest szybki, ale tam prędkość się czuje :} - silniczek brzmi ładnie, 700 może jakaś wspaniała nie jest, ale tragedii nie ma :> - ten kto miał 700, a potem przeszedł na 900
@math1982: a to niby dlaczego? w przeciwieństwie do np Golfów II czy innych yaktimerów to CC jest w jakimś stopniu Polski, co nie jest takie bez znaczenia u nas, oraz jest produktem pewnej epoki która nie wróci - coś jak 126P.
@Asfalt_Drobiowy: żebyś się nie zdziwił ;] pamiętam jak były poniewierane Syreny i inne, a teraz taka Syrena to... to nadal ból, ale zabytkowy ból :].

Imo potencjał tu jest, bo części tanie i auto bardzo bezprośrednie - jedynie co boli, to mała ilość Sportingów, te zostały wybite parę lat temu :{.
@Asfalt_Drobiowy: no i właśnie to samo może się stać z CC :] może niekoniecznie z 700, ale i ona pewnie doczeka swoich czasów - bo to silnik trochę z innej epoki :]. CC ma ten plus, że nie chce rdzewieć za bardzo, więc imo to dobry pomysł na start w yaktajmery/klasyki.
czy to już z klapką, czy jeszcze z korkiem


@Student_AWAS: po znaczku na klapie już powinieneś wiedzieć( ͡° ͜ʖ ͡°)

jest w jakimś stopniu Polski


powiedz to dzbanom z trójmiasto klasycznie którzy tego nie rozumieją :P

Jedyna szansa CC700 jest taka, że to silnik oferowany praktycznie tylko na nasz kraj
O znaczku Fsm wspomnialem, ale wiesz - klape czy znaczek mozna zmienic ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Cc700 czyli ed czyli economy drive ( ͡° ͜ʖ ͡°).

3miasto klasycznie mnie nie rusza, ja wiem, ze tego typu impry to czesto pocieranie sie siusiakami w zamknietym gronie ( ͡° ͜ʖ ͡°).