Wpis z mikrobloga

Hej, rozglądam się za pracą pokroju analityka (młodszego). Raporty/analizy, etc. Użycie Excela, i ewentualnie innych programów (sam się szkolę z SQL, myślę nad jakimś wprowadzeniem do PowerBI). Aplikowałem do Mercer (link https://www.pracuj.pl/praca/junior-analyst-warszawa,oferta,5047041) ale mimo, iż wszystko łądnie fajnie poszło, to jednak powiedzieli że raczej nie bo studiuję dziennie i bym przychodził w kratkę ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ktoś coś może polecić? Nawet jakiś staż. Nawet nie za 2k (o ile w ogóle bym 1k dostał) ale bardziej chodzi mi o złapanie doświadczenia, umiejętności przez kilka miesięcy, tym bardziej że 24 rok życia się zbliża i chciałbym zacząć naprawiać błędy przeszłości (chociażby w postaci studiów).

#praca #excel #sql #datascience #bigdata #bi

Z góry przepraszam za złe tagi. Staram się dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a nóż ktoś da wskazówkę :)
  • 18
  • Odpowiedz
@Koliat: Generalnie już ostatni semestr, piszę mgr. Nie ma sensu już teraz uciekać. Ale po tych studiach, planuję sobie zrobić jakiś czas przerwy i potem iść na zaoczne w kierunku informatyki/ekonomii tudzież energetyki. Jeszcze muszę podjąć ostateczną decyzje :)
  • Odpowiedz
@Koliat: Tak, tak chcę zrobić. Przez jakieś 1,5 roku zrobić sobie przerwę, w tym czasie zacząć już pracę konkretniejszą. W niej się uczyć, no i jak mówię - po tych 1,5 roku iść na zaoczne :)
  • Odpowiedz
@jet: Gdzieś konkretnie proponujesz? Widziałem ING chyba, ale to już jakiś czas temu było (data science/big data o ile się nie mylę), ale nie pamiętam jak wyglądała kwestia wymagań.
  • Odpowiedz
@Analitykzbozejlaski1_-: Postaw sobie na Azure jakis SQL Server, np. na Trialu z dowolną bazą (np. Northwind) i sprobuj zbudowac jakis sensowny raport sprzedażowy. Koniecznie załóż linkedin, tam wielu pracodawców się ogłasza - szukaj ofert pod kluczem IT Analyst, BI Analyst itd.