Wpis z mikrobloga

Normalnie zaraz nie wytrzymię...
Poseł Cymański (PiS) w odpowiedzi na pytanie dotyczące kierowcy Antoniego Macierewicza, który prowadząc samochód w kolumnie pojazdów uprzywilejowanych nie posiadał dokumentów zezwalających na taką jazdę stwierdził:
- To, że kierowca nie posiadał uprawnień, nie oznacza, że nie jest dobrym kierowcą i że nie mógł tak jechać.

No żesz kierwa mać! To jak mi kwity wygasną, albo zabiorą mi za punkty czy przekroczenie prędkości to dalej mogę jeździć, bo przecież brak papierów nie oznacza, że nie umiem jeździć.

#bekazpisu #niewygodnaprawda ##!$%@? #oswiadczenie #polityka
  • 16
@SnorkyPL: #!$%@?, to dobrze, idę w takim razie do roboty jak kierowca ciężarówki albo autko z przyczepą (no nie mam uprawnień, ale jestem dobry kierowca, #!$%@? to) i elo, #!$%@?ć.

Błagam, tacy ludzie nie powinni mieć prawa zdobycia drugiej kadencji. Opozycjo, ogarnij się, bo drugi raz takie same gówno to dopiero będzie dramat :|
@buczubuczu patrząc przez pryzmat podejścia partii obecnie rządzącej masz pełne prawo tak zrobić. Albo wszyscy ci, którym prawko zostało odebrane z jakiegoś powodu mogą dalej jeździć, bo przecież potrafią... Załamka...
@SnorkyPL z jednej strony przyznaje 100% rację, z drugiej strony kurs na pojazdy uprzywilejowane to śmiech na sali. Ja swój zrobiłem pół roku po zdaniu prawka bez żadnych problemów ( ͡º ͜ʖ͡º)
@xzxzz ale dbasz o to, żeby zanim wsiądziesz do takiego pojazdu za "kółko" papier był ważny? Tu chodzi tylko o tą kwestię. Nie obchodzi mnie czy kierowca pana M. umiał czy nie umiał jeździć w kolumnie pojazdów uprzywilejowanych - chodzi o kwestię papierów i podejścia do nich.
@SnorkyPL: to mnie kompletnie nie zdziwiło... kiedyś usłyszałem coś podobnego z ust sędziego na rozprawie, w której koleś, ktory mnie potrącił nie miał prawa jazdy, ubezpieczenia, itd. Sędzia powiedział, że jego to nie interesuje, mógł umieć jeździć... #mojkrajtakipiekny