Wpis z mikrobloga

Są tu jacyś programiści z #niemcy a dokładniej #monachium? Mam jutro rozmowę o pracę i tradycyjnie 'ile chciała by pani zarabiać' jest najtrudniejszym pytaniem :D orientowal się ktoś niedawno jakie są stawki? Pozycja to Software developer autonomus driving w całkiem sporej firmie. Mam 5 lat doświadczenia w pokrewne branży na podobnym stanowisku.
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TakNaprawdeJestemRobotem: Hej, a wiec nie jestem programista, ale mieszkam w Monachium i paru moich znajomych jest, do tego mam porownanie z inzynierami(pi razy drzwi podobne stawki).

Pierwsza najwazniejsza informacja to wiedz ze Monachium jest najdrozszym miastem w Niemczech, szczegolnie jesli chodzi o czynsze. Roznica jest IMO nawet wieksza niz jak Warszawa do reszty Polski. Zajrzyj sobie tutaj i luknij mniej wiecej ile by Cie czynsz kosztowal zebys nie byl potem
  • Odpowiedz
@kleiner_trottel: Prawie 3 lata pracuje w Monachium wiec ceny mieszkań i życia mam opanowane. Do tej pory pracowałam w młodych startupach albo reaserchu wiec jak mi jeden kumpel rzucił 70-75 k to była to dla mnie lekko abstrakcyjna kwota. Teraz widzę ze po prostu zbyt lekkomyślnie podchodziłam do tematu kasy ( ͜͡ʖ ͡€)

Firma TTTech Auto.
  • Odpowiedz
@Vittel: lubię roboty :P studia w Polsce, mój niemiecki to takie mocne b1. Próbuję się uczyć ale w pracy tylko angielski więc jakoś nie mam ciśnienia. Na studiach pół roku praktyki w DLR w Oberpfaffenhofen I okolo rok w przemyśle jako integrator. Po studiach od 4,5 roku pracuje w startupach związanych z robotyka. Dopiero planuje zmienić branże na AD.
generalnie wydaje mi się, że nie jest to jakieś niesamowite osiągnięcie
  • Odpowiedz