Aktywne Wpisy
MistrzKowalski +320
Jak mnie #!$%@?ą byli alkoholicy, ze swoimi gadkami moralnymi. Nie pije taki dopiero od paru lat, a najpierw #!$%@?ł życie sobie i swojej rodzinie zszedł na dno, robił już za podczłowieka, a teraz mnie staremu co ma normalną rodzinę, odchował już dzieci, które tez są nauczone, że "alkohol to pije się z głową, a nie zakąską" będzie #!$%@?ł farmazony na temat alkoholu. Najchętniej przypierdzieliłbym takiemu w pysk, aż by się nogami nakrył,
120_Dni_Sodomy +257
Do sprzedania będę miał swoje Renault Clio 2 Sport Ph1 2.0 169 KM + LPG
TL;DR
- Sprawny technicznie, jest jakieś 10 000 km po wymianie rozrządu z kzfr, napinacza, pasków, rolek, uszczelki pokrywy zaworów, termostatu, płynu chłodniczego, świece, wymianie oleju w skrzyni biegów - na wszystkie części faktury - kupowane oryginalne z ASO lub zamienniki wysokiej jakości - zaś wszelkie wymiany i naprawy odbywały się pod moim okiem w serwisie, w firmie gdzie pracuję.
- 2001 rok, około 230 000 km przebiegu
- Długa historia na forum klubclio.pl więc przechodziło od klubowicza do klubowicza.
- Auto nie jest bezwypadkowe, poprzedni właściciele mieli jakieś kolizje/przytarcia, aczkolwiek jeździ prosto, nie pognite.
- Przegląd techniczny i OC do końca marca 2019.
Co ma auto z ciekawych rzeczy?
- Fabryczną instalację gazową z dużą butlą w miejscu koła zapasowego (za około 90 zł przejedzie się 400-450 km), obecnie na podzespołach STAG'a, wtryski Barracudy, butla ważna do 07.2020r - przełączanie 1 klawiszem zamienia wskazówkę benzyny na wskazówkę gazu :)
- Dwa komplety kół - na zimę oryginalne felgi 15' Renault z oponami z 2017 roku, na lato OZ F1 15' (proste, pomalowane, nie odrapane) z oponami Hankook z 2017 roku
- Sprężyny Eibach -30mm jak dobrze pamiętam
- Obudowa filtra powietrza z 3.0 V6 + filtr Pipercross
- Jeździ na oleju Penrite 5W40, w przyszłym tygodniu wymieniam i będzie zalany Ravenolem 5W40 (od wymiany do wymiany bierze małe ilości ~ dolewka około 700 ml na 10 000 km). Silnik uszczelniony, standardowo kapie z wybieraka biegów
- Ma dwa komplety dywaników - jedne gumowe na zimę, drugie welurowe oryginalne z ASO do Sporta na lato :D
- Dorzucam kilka gratów, które mi lub poprzednim właścicielom zostały.
- Zmienione lampy tył i zderzak na te z polifta (są ładniejsze)
- Auto w środku czyste, zadbane, pachnące - mam świra ma punkcie czystości i detailingu :)
Co do zrobienia:
- Amortyzatory tył sprawność około 35% - koszt 180 zł/szt za oryginalne u Maćka
- Pomalować kilka elementów (wgniotki, rysy), korozja na tylnych nadkolach
- Auto czasem gaśnie na dojeżdżaniu do świateł na gazie (na benzynie jest ok) - gazownik twierdzi, że trzeba wymienić i przy okazji przenieść reduktor gazu (jest do 150 KM wsadzony) w inne miejsce aby dolotowi do filtra powietrza dać więcej miejsca.
Cena: 12 000 PLN do niewielkiej negocjacji.
Możliwa zamiana na sprawną, nie zgnitą Mazdę MX-5
Auto do obejrzenia i kupienia w Tarnowskich Górach (30 km od Katowic)
@kokus: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
to jest nadal renault.
@kokus: Realnie 10 dostaniesz, sam się rozglądałem za sportem, ale po lifcie :) Jak to idzie?
Jak chcesz, dorzucę 'szportową' kierownicę OMP jak jesteś karłem :)
@Pio23: przejedź sie kiedys zobaczyć jak wygląda technicznie sport za 10k ;)
Wnętrze - kwestia gustu - mi też się bardziej podoba Ph2, ale zawsze można bezproblemowo przełożyć deskę i liczniki itd z ph2 bez ingerencji w konstrukcję auta.