Wpis z mikrobloga

Mircy i Mirabelle jest potencjalna #afera.
Miałem umowę firmową z #play na usługi telekomunikacyjne na kwotę 64,98 netto/ 79,93 brutto.
11 grudnia przedłużyłem telefonicznie umowę. Wynegocjowane warunki to 60 PLN netto/ 73,80 brutto.
Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem fakturę na 75 netto/ 92,50 brutto! Jednym słowem #oszukujo !
Złożyłem reklamację, pani oddzwoniła i z miejsca zaproponowała mi powrót do starej oferty. Nie po to jednak wynegocjowałem obniżkę aby płacić tyle samo.
Następnie pani stwierdziła, że musi w takim wypadku odsłuchać rozmowę z konsultantem i do mnie oddzwoni.
Kilka dni później rzeczywiście otrzymałem telefon, pani potwierdziła, że rzeczywiście konsultant zaoferował mi aneks na kwotę 60 PLN netto/ 73,80 brutto ale, że taka oferta jest niemożliwa to proponuje mi powrót do starej oferty czyli 64,98 netto/ 79,93 brutto. Drugą opcją jest jednorazowy rabat w wysokości 250 brutto co nijak podzieliwszy tę kwotę przez ilość pozostałych miesięcy nie pozwala na rekompensatę do wynegocjowanej oferty.
Tu już nie chodzi o te 5 czy 15 złotych (choć to ostatnie to dwa dobre piwa) ale o zasady.
Obecnie czekam na obiecany plik z zapisem rozmowy z konsultantem.
I teraz - jako, że jest to umowa "firmowa" to chyba Federacja Konsumentów ani Rzecznik nie posłuży mi za pomoc, bo nie jestem konsumentem.
Sprawa cywilna? Kręcenie Małysza na FB P4? Kontakt z Gruszką?
  • 6
@Zelazko_MPM, przykro nam z powodu wspomnianej sytuacji i błędnie zaproponowanej oferty przez konsultanta. Zachęcamy do utworzenia w tej sprawie zgłoszenia na Play24 (www.24.play.pl), z opisem całej sytuacji (jak w poście). Rozumiemy Twoje niezadowolenie i postaramy się pomóc w tej sytuacji.