Wpis z mikrobloga

@sowiq: Ze względu na okres świąteczny, realizacja zamówień może odbywać się z lekkim opóźnieniem o czym również informujemy w wiadomości mailowej. Bardzo prosimy jednak o wiadomość prywatną z numerem swojego zamówienia, wszystko sprawdzimy i wrócimy z informacjami
@x-kom: Zamówienie już jest w drodze i jutro powinno być u mnie. Ale miało być na dzisiaj.

Tak czy siak nie jest to pierwszy raz, kiedy widzę informację np. "Kup w ciągu 2 godzin, a otrzymasz jutro", a potem okazuje się, że nie jutro, a pojutrze... paczka zostanie dopiero nadana.

Podobnie miałem z odbiorem w salonie - "Kup w ciągu 4 godzin i odbierz jutro w salonie". A wieczorem przychodzi mail,
@sowiq: rozumiemy Twoje zdenerwowanie. Pracujemy nad tym, by w tym gorącym okresie paczki dochodziły do Was na czas. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienie dotrze do Ciebie zgodnie z zapowiedziami
@x-kom: chylę czoła i zwracam honor. Paczka dotarła wczoraj, pomimo tego, że na stronie UPS widniała informacja, że będzie dopiero dzisiaj ()