Wpis z mikrobloga

@masujbobra: E90 do 30 tys. kupisz spokojnie, z tym że to będzie dwa litry.
PS: Nie kupuj E90 z tymi podstawowymi biednymi fotelami, bo traci się na tym dużo z odczuć samochodu, trzymania podczas jazdy, wygody itp. Jak będziesz sedana lub touringa to pewnie znajdziesz nawet coś niebitego. Jeżeli chcesz coupe, to powodzenia życzę w szukaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Teheranin i co z tego, że zjada olej? A zjada z wiadomego powodu. U mnie poza tym nie ma żadnych problemów, ale mogę się nie znać, przeplacilem kiedyś ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@masujbobra jak Moze i masz 30k na auto plus naprawy to szukaj E90 325i z początków produkcji, chociaż sam bym to olał i szukał 2004/2005 E46 325i lub 330i spokojnie się znajdzie, chyba że zejdzie Ci do wakacji, to weź sobie moją :P
  • Odpowiedz
E90 jest droższe w utrzymaniu w każdym względzie, a E46 to w końcu RWD Passat ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Crow7422 @makrel_gieldowy: co jest niby droższe? Części eksploatacyjne jedne są droższe w E46, inne w next genie. Technologicznie i pod względem spalania, bezpieczeństwa E9x wypada lepiej niż E46.

Sam się czaję na e90 lift ale z silnikiem 2.5D i wyżej ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@kosti9191: A co jest tańsze? Co się bardziej sypie? Czym przyjemniej się jedzie? E46 3.0, czy E90 2.0? Spalanie?
No chyba nie bardzo, zwłaszcza że w e46 siada lpg, i mimo dużo wyższej mocy, jazda jest dużo tańsza.
W e90 jest taka możliwość? W polifcie jest uwarstwiony wtrysk bezpośredni, więc nie za bardzo, może dlatego polifty tak słabo się cenią?
To może w przedlifcie? A no tak, brak zapasówki, no
  • Odpowiedz