Aktywne Wpisy
bArrek +22
Zakochałem się w dziewczynie z wykopu
smutny_kojot +37
To wszystko nie skończy się dobrze. Ludzi #!$%@?ło. Ale tak to jest, jak nie było wojny od 80 lat i nawet plemniki januszy zapomniały już, żeby przekazywać pioterkom i oskarkom podstawową informację, że wojna to ostateczność i nic dobrego nie przynosi poza zyskami tych, którzy pociągają za sznurki. Ludzie sami się muszą znowu o tym przekonać na własnej skórze, żeby wystarczyło serum mądrości na kolejne 80 lat. A jak ktoś myśli, że
Drogie Mirki, dziś, podczas wizyty w TK Maxx, znalazłem kurtkę Michaela Korsa z ceną 62 zł (słownie sześćdziesiąt dwa złote). Oczywiście, że się zdziwiłem ceną, gdyż była to prawdziwa okazja. Gdy poszedłem do kasy usłyszałem od kasjerki, że cena prawdopodobnie jest nieprawidłowa i ona musi ją sprawdzić w systemie. Wróciła z informacją, że cena kurtki to 471 zł, a nie 62 zł. Jednak wg polskiego prawa sprzedawca zobowiązany jest do sprzedaży towaru po takiej cenie, jaka jest na metce. Próbowałem przekonać panią kierownik, że powinna mi sprzedać tę kurtkę w cenie jaka jest na metce, jednak odmówiła. Poprosiłem o odmowę na piśmie (patrz pic).
Teraz pytanie gdzie ich zgłosić? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z tego co na szybko wyczytałem, kary za odmowe sprzedaży w cenie, którą jest podana na metce, są dość dotkliwe.
W komentarzu wrzucam zdjęcie metki na kurtce. Dodam, że była to jedyna cena na niej. Na zdjęciu widać, że metka jest oderwana, zdjęcie robiłem dopiero przy kasie, po oderwaniu jej przez pracownicę sklepu.
OP jedyny błąd zrobił, że nie kazał Pani kierownik napisać zgodnie z prawdą, że cena 62 zł była widoczna na metce cenowej na towarze.
@glxmsc: sam z pewnością dziesiątki rzeczy nie robisz zgodnie z prawem, ale oczekujesz by inni przy popełnieniu zwykłego błędu już się do tego prawa stosowali. Czekaj, jak to się nazywało... hipokryzja?
@mika077: To chodź po sądach w związku z każdą stratą twojego cennego czasu. Spóźniony autobus/pociąg/taksówka? Do sądu, bo czas. Idź do sądu, bo jeszcze chodnik nieodśnieżony i wolniej idziesz. Zabij właścicieli firmy za stanie w kolejce,
@mika077: To chodź po sądach w związku z każdą stratą twojego cennego czasu. Spóźniony autobus/pociąg/taksówka? Do sądu, bo czas. Idź do sądu, bo jeszcze chodnik nieodśnieżony i wolniej idziesz. Zabij właścicieli firmy za stanie w kolejce,
@Denial94: bzdura
jeżeli cena jest rażąco niższa i ewidentnie wynika z błędu ludzkiego to tak transakcja nie może być zrealizowana
taka jest linia orzecznicza aktualnie i jest to raczej logiczne - nieprawdaż? nie chciał byś wykorzystać czyjejś oczywstej omyłki?
prawda?
https://prokonsumencki.pl/blog/blad-w-cenie-towaru-czyli-ochrona-praw-konsumenta-nie-moze-odbywac-sie-z-razacym-naruszeniem-praw-przedsiebiorcy/
@robvan: to prawda, że dał dupy bo nie ma zdjęcia metki przed odrywaniem ceny ale to oświadczenie od bidy wystarczy.