Wpis z mikrobloga

Pomysł z dzisiaj odnośnie balansu postaci dobrych i złych online:

System bounty. Grający postaciami złymi dostają hajs za strzelanie do innych i grabienie wszystkiego. Niech, dla równowagi, inni gracze (domyślnie z wysokim honorem) mogą odebrać nagrodę za zabicie takiego gracza i odprowadzenie do szeryfa. Nagroda rosłaby razem z poziomem zbandycenia i taki ktoś mógłby na przykład ukrywać się w górach i mieć trochę pod górkę. To oczywiście wiązałoby się, z brakiem nicków przy kropkach graczy na mapie, ale moim zdaniem mogłoby wprowadzić nową dynamikę interakcji między graczami.

W tej chwili moim zdaniem jest dużo do poprawy, ale mam nadzieję, że będzie lepiej. Pozdro i z fartem!

#rdr2
  • 4
@Joii: Jaki chlew? Chcesz strzelać do innych? Będziesz miał za chwilę 2, 3, 4 innych na ogonie. Chcesz łapać bandytów i być dobrym? Proszę bardzo, będziesz zarabiał na tym hajs. W tej chwili moim zdaniem jest chlew, bo każdy gracz może ci zamontować kulkę między oczy w zwolnionym tempie i ma to gdzieś.