@x-kom: Wasz system kolejkowania woła o pomste do nieba - jego efektywnosc oraz sprawnosc spowodowala, ze wielu klientow zrezygnowalo z zakupow. Ślamazarna obsluga wraz z idiotycznym systemem spowodowala takie combo, ze nawet nowych numerkow nie dalo sie brac. Doswiadczenie z dzisiejszych zakupow oceniam na mniej niż zero, bo nawet 0/10 bym nie dal - zrezygnowalem z nich i nastepnym razem robiac zakupy do firmy, czy siebie (a robie ich na wysokie kwoty) przemysle, czy warto w ogole rozwazac Wasz sklep, bo kupujac czlowiek czuje sie jak w kolejce za PRL. #zakupy #xkom #zalesie
@pejczi: Przepraszamy za tę sytuację. To dla nas gorący okres, dlatego kolejki w salonach mogą być większe niż zwykle. Pracujemy nad tym, prosimy jednak o wyrozumiałość. Doradcy w salonach robią co mogą by obsługa była sprawna, a kolejka zmniejszała się jak najszybciej
@pejczi Przychodzisz do największego salonu w Polsce jeśli chodzi o ruch ludzi i dziwisz się, że w godzinach kiedy najwięcej osób wraca z pracy jest tam kolejka?
#warszawa #uw Julka on prawo state of mind. Jprdl. „Mijaliśmy tę panią portierkę, więc pewnie z widzenia ją kojarzymy. Ale chyba straszniejsza jest myśl, że sprawcą mógł być student z naszego roku — mówiła studentka trzeciego roku prawa.”
#zakupy #xkom #zalesie
źródło: comment_01lTi7Se7u4MVlBwicYPxLSeQfUENpq3.jpg
Pobierzźródło: comment_d9ERdJQJKcLBwVSYOmD2hRzza4LSxUrk.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora