Wpis z mikrobloga

Takie #pytanie mam Mirki co do przedłużania abonamentu przez telefon z #play .

Pani zaproponowała mi telefonik z obecnym abonamencie za 70zł/mc na 2 lata. Jak to bywa na końcu zawsze jest podsumowywana rozmowa i tutaj miałem małe wft, kiedy mi powiedziała ze abonament będzie 100zł. Pozwoliłem sobie ja poprawić, Pani się poprawiła że oczywiście 70zł i to było przejęzyczenie. Jeszcze nie potwierdziłem warunków i może jutro zadzwonią znów.

To jest jest taki regularny zabieg, że na podsumowaniu podbijają cenę co by nieuważnych wycisnąć czy faktycznie się Pani jebła?
  • 12
@wykop_konto: Teraz sobie siedzę na 45zł za 2 numery, więc teoretycznie 23zł na numer. Sama podstawka - telefony free, sms do sieci free a poza sieć 19gr a internet taki że we 2 osoby nie zużywamy tych 5gb co nam dają, więc nam pasi.
Sam telefon to Samsung Galaxy J4+ i cena jego to około 600zł, co nie wychodzi tak strasznie jak na telefon na raty (Bo w sumie o to
@wykop_konto I w tym jest rzecz, że jak mi babeczka zaproponowała 70zł za aktualny abonament (45zł na 2 numery x 24 = 1080) + telefon (25zł x 24 = 600) to wszystko spoczko jest. Ale na podsumowaniu mówi że 100zł po czym sie poprawia że 70zł jak zwróciłem jej uwage. Zawsze tak robią żeby naciągać?

Pewnie jak wezme to poprosze by jeszcze raz powiedziała cała formułkę i gdzie moge uzyskać dostęp do
@wykop_konto: Czyli dobrze będzie jak poproszę ja o powtórzenie całego podsumowania ponownie i uważać na co mówi? Jako młody dorosły nie chce za bardzo #!$%@?ć sobie życia na starcie. Długo zajmował Tobie proces reklamacji?
@Droyet, takie praktyki na pewno nie leżą w naszej naturze. Dziekujemy za sygnał o takiej sytuacji. Jeśli chcesz w tej sprawie zgłosić skargę, możesz zadzwonić pod numer naszej infolinii lub zarejestrować zgłoszenie w serwisie Play24 na https://24.play.pl. Czy konsultant zadzwoniła już do Ciebie ponownie? Jeśli nie, a chciałbyś porozmawiać raz jeszcze o naszej ofercie, zostaw swój numer telefonu w formularzu na https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu najbliższych 24 godzin.
@play_polska: Dziękuję, ale na razie nie ma co się skarżyć, jeżeli Pani się faktycznie pomyliła :) Na jutro lub w poniedziałek poprosiłem kontakt w sprawie oferty, więc trzymam kciuki że podsumowanie będzie się zgadzać z proponowaną ofertą ( ͡° ͜ʖ ͡°)