Aktywne Wpisy
kobiaszu +288
Chyba faktycznie trzeba prawnie wymuszać fabryczne ograniczenie prędkości bo inaczej się bydło nie nauczy i będzie jeździć z sądowym zakazem. Jaki sens homologowac pojazdy które jadą więcej niż te 180km/h jeżeli nie ma u nas w kraju drogi która pozwala legalnie tak szybko jechać? Niech se przyspieszają do setki w 3 sekundy ale kaganiec na 180km/h i koniec. Do tego surowe kary za ściąganie ograniczeń i problem się zmniejszy. W dzisiejszych czasach
sebek_r +127
Komentarz do tego, że Volvo chce fabrycznie ograniczyć prędkość w swoich samochodach. Nazywanie "mentalnymi niewolnikami" ludzi, którzy chcą bezpiecznie poruszać się na drogach xD Chcesz jeden z drugim sobie p-----------c to wypad na tor wyścigowy i parkuj tam swojego gruza bez homologacji, a nie stwarzaj zagrożenie na drogach, gdzie normalni ludzie chcą bezpiecznie podróżować.
#samochody #wypadek #majtczak
#samochody #wypadek #majtczak
#rower #gravel
Jakiego masz tego Gravela?
Fuji Jari.
@trace_error: Do gravela pewnie wyliczyłbym więcej minusów niż plusów, choćby taki, że i tak wypada wozić zapasową dętkę. Ogólnie względem systemu jestem neutralny, choć oczywiście do rasowego MTB polecam.
@Sensu_Stricto mając detke i tak trzeba raczej wozić zapasową
@Mr_Trabalski okaże się jak zdejme fabryczne gumy
@trace_error: Powinno się. Ale w większości przypadków naprawisz ją takim zestawem (z jedną łyżką) za 10 zł.
Na razie wsadziłem opony na dętkę żeby się może rozeszły trochę bo wchodzą ciasno na obręcz
Update bo pada więc można było pogrzebać przy rowerze.
Kupiłem taśmę gorilla 24mm ale po zmierzeniu opaski wyszło 21mm więc zamiast przycinać wziąłem taśmę stansa. Do tego wentyle schwalbe i płyn stansa.
Ściągnąłem opony, usunąłem dętki i opaski. Montaż nowej taśmy bezproblemowy, bez poprawek. Wkręciłem mocno wentyle, które notabene nie miały gumowego oringu jak to na youtubach przeważnie bywa.
Szybki montaż opon, no na tyle szybki na ile gravelkingi pozwalają, czyli z pomocą łyżek.
Pierwsze pompowanie, nawet bez wykręcania wentyla i opona siedzi na 4 barach. Druga gorzej bo
Wrażenia takie, że fajnie jak się nie psuje i nie trzeba tego ściągać/zakładać. Szanse naprawy defektu na trasie oceniam na zerowe - tak ciasno wchodzi opona. Mleka jeszcze nie dolewałem - stans się trzyma całkiem długo.
Jazda wygodna, choć to dużo zależy od opon i doboru ciśnienia. Na obecnych vittoriach przy 3,5b jest wygodnie i super wybiera nierówności, natomiast już przy 3,7-3,8 robi