Wpis z mikrobloga

Witam, próbowałem znaleźć odpowiedź w poniższych postach,ale nie znalazłem i teraz to w ogóle nie wiem co robić. Chciałbym sprawić sobie kamerkę na motocykl, na początku myślałem o sjcam sj7, gdyż nie chciałem wydać dużo pieniędzy na kamerę. Ale po obejrzeniu nagrań z neta stwierdziłem że jakość jej nie powala i może lepiej dopłacić do używanego go pro i mieć lepszą jakość. Ale nie spodziewałem się premiery Go Pro 7 i takiej ceny ale też odkryłem kamerę YI ACTION 4K+ która kusi w sumie stosunkiem ceny do jakości. I moje pytanie co byście doradzili, kupować Go Pro 7 Black czy YI 4k+. Nie będę nagrywał żadnych moto-vlogów, ani także robił w następnych sezonach jakiś długich epickich tras. Ale z 2 strony jak mam wydać 1000zł na YI 4k+ i nie być zadowolony z jakości to wole dopłacić te 800zł i mieć przynajmniej dobrą kamerę na lata. Ważne jest też fakt że nie znam się na składaniu filmów (kompletnie jestem zielony z edycji filmów nawet grafiki) i dopiero bym się uczył i składał filmiki z jakiś fajnych tras z sezonu, z jakimiś niebezpiecznymi sytuacji na moto dla siebie i dla własnej frajdy. I właśnie nie wiem która opcja będzie lepsza dla takiej osoby jak ja. A tak po za tym jak jest z wytrzymałością takich kamer sportowych, bo jeżeli nie ma z nimi problemów to znając mnie jakbym kupił takie go pro 7 gdzie jakość nagrań była by bardzo dobra to pewnie bardzo długo by mnie zaspokoiła i nie myślał bym już w ogóle o zmianie kamerki.

Edit:
Tak z ciekawości zapytam zna się ktoś na rynku takich kamer sportowych, ma na myśli czy jest szansa że cena takiej kamery GoPro 7 będzie tańsza za jakieś 3msc w okresie świąt lub na wiosnę 2019r.

#kamerasportowa #motocykle
  • 12
@Ruszajew:
1. Jeżeli masz skromny budżet to nie warto iść w gopro ( ͡ ͜ʖ ͡) Moja kamera została spalona, rozjechana 3x przez auta, utopiona w przydrożnym rowie po wyczepieniu się przy +200, i pewnie jeszcze kilka przypadków. Plusem jest, że nadal działa już nie tak jak nowa.