Wpis z mikrobloga

@mati9815: W utrzymaniu zdecydowanie droższe od przeciętnego auta z tego rocznika. Ten silnik nie jest jednak silnikiem na lata. Bezpośredni wtrysk, zbieraj się nagar, cewki i wtryskiwacze często padają. Z wiekiem możesz mieć problemy z sondą NOx i układem Valvetronic. Co do samego auta to zależy czego szukasz, bo można taniej znaleźć bardziej komfortowy i przestronny samochód, ale wątpię że znajdziesz co co by się lepiej prowadziło :-)
  • Odpowiedz
@mati9815 w211 jak benzyna to odradzam, diesele do dziś maja grubo ponad 400 i jeżdżą. Golf jak golf, automat będzie się #!$%@?. Chrysler odpada na wstępie. Scirocco to samo co golf, o lexusie nic ciekawego nie powiem bo nie miałem do czynienia.
  • Odpowiedz
@mati9815: Co do porównania eksploatacji, to Golf i Scirocco powinny być tańsze, Merc podobnie, a Lexus droższy. Chociaż zgaduję że w Scirocco też mogą być kosztowne niespodzianki. Weź też pod uwagę że BMW to najdroższa marka jeśli chodzi o OC i AC.
PS: Nie kupuj Chryslera, wolałbym jeździć #!$%@? beżowym Focusem w najsłabszym silniku niż tym chłamem.
  • Odpowiedz
@chwed: Szukam czegoś z automatem i RWD,4x4 i benzynie( ͡° ͜ʖ ͡°) To takie wymagania must have.
Dobra, niech będzie, że cewki mi padną albo wtryski. Co ile to może paść i ile wymiana?
Porównuje sobie OC: Scirocco 2.0 200KM 2500 OC, na to w/w BMW 2800
  • Odpowiedz
@mati9815 Volkswagen to byłby dość optymalny wybór jeżeli nie ruszalbys spod świateł na pełnej. Chrysler to gówno drogie. Lexus fajny ale mało zamienników. Mercedes w benzynie jak już jebnie to wylozysz parę koła
  • Odpowiedz
o ile to może paść i ile wymiana?


@mati9815: Jeden rabin powie, że będzie co 2 lata wymieniać, a drugi, że przejeździsz na nich 8. Znam osobiście tylko jeden przypadek tej usterki - wymieniono cewki i 2 wtryski które padły przy 120 tysiącach. Nie wiem ile ta imperaza kosztowała ale obstawiam że nie było to kilkaset zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza tymi rzeczami to akurat w
  • Odpowiedz
Wiek robi swoje(20lat)


@mati9815: Teraz dopiero zobaczyłem, że masz 20 lat. Zapomnij o tym, że podsuwałem ci pomysł 3 litrów, 6 cylindrów i grubo ponad 200 koni w napędzie na tył. Nie mam zamiaru mieć wyrzutów sumienia jak przeczytam, że znowu jakiś młody gniewny nie ogarnął mocnego auta i nie było co zbierać.

Ludzie w twoim wieku nie jarają się czasem Civicami i innymi japońskimi puszkami, które jadą dopiero łapiąc jakieś
  • Odpowiedz
@chwed: Spokojnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Moim poprzednim (18 lat miałem jak kupiłem) było E36 2.5l 170KM i nigdzie się nie #!$%@?łem. Może imie, marka i wiek zobowiązuje to aż taki głupi nie jestem. Jakoś na poprzedni samochód, 50k na ten i inne rzeczy jakoś zarobić musiałem, więc chyba nie jest ze mną tak źle?( )
+ Jestem LEKKO niepełnosprawny i według
  • Odpowiedz
@mati9815: powodzenia w znalezieniu w204 coupe z dobrym silnikiem i w dobrych pieniądzach. Za niezły egzemplarz trzeba zapłacił tyle ile za dwie e90, przerabiałem temat niedawno i doszedłem do wniosku że jak już wydawać 60k to wolę nowszą f30. Zainteresuj się e92 bo tam są fajne silniki i jest ich całkiem sporo na rynku wtórnym, ale znowu, trzeba uważać na ulepy
  • Odpowiedz
@mati9815: nie wiem, sprawdź po vin czy wszystko z nim ok, przebieg niski ale jak pierwszy właściciel od nowości to kto wie, ten serwis za 8k to musiało być coś grubego, dobrze by było wiedzieć co
  • Odpowiedz
@qbuteq: @twinzpl: @chwed: Dzwoniłem. Jeździła tym kobieta. Wszystko było robione w ASO, ma na wszystko faktury, lakierowany był przedni zderzak i schodzi bezbarwny(?), rok temu był wymieniony silnik, bo BMW źle ustawiło rozrząd. W czerwcu(ta faktura za 8k) były wymieniane cewki, kupa innych rzeczy, olej w skrzynii nawet wymieniają, ale skrzynia niby bezobsługowa. Gostek wydaje się, że wie o czym mówi. Jak myślicie?
  • Odpowiedz
schodzi bezbarwny


@mati9815: Źle polakierowane. Będziesz pewnie musiał jeszcze raz robić. Mnie przekonuje, że auto krajowe od pierwszego właściciela.
  • Odpowiedz