Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w świecie #ps4 i mam pytanie. Nie, nie znalazłem odpowiedzi w googlach, taki ze mnie debil.
Zazwyczaj kupowałem sobie gry, czy to w sklepie czy używki, na fizycznym nośniku. Teraz zamówiłem sobie spidermana ze steel bookiem i przyszło wszystko, ale bez nośnika i tylko z kodem. Na stronie było napisane że nośnik to blueray a tu dupa. To normalne? Troche #!$%@? bo co jak chciałbym ją potem komuś pożyczyć? Wybaczcie to oczywiste dla wszystkich pytanie, ale jako nowik wolę się zapytać kogoś kto ogarnia.
  • 20
@Reality ale widzisz, w środku pudełka jest kartka z kodem. Domyślam się że to jest gra. Ale po co sprzedają wersje ze steelbookiem gdzie nie ma płyty a sama wersja elektroniczna?
@faun69: Okej, dobra, bo kupiłeś zwykła edycję z tym steelbookiem innym, niz w specjalnej/kolekcjonerskiej. Nie przemyślałem tego na początku. Rzeczywiście dziwne, że masz jakiś kod. Jak on wygląda, na zwykłej kartce wydrukowany czy jakiejś "oficjalnej" ulotce z PlayStation?

Bo ogólnie w podstawowej edycji nie ma żadnego kodu. Co do tego czy jest to gra - imo nie ma szans, gry na PS4 nie są w formie kodu i nie da się
@faun69: Nie mam pojęcia na co może być ten kod. Season pass jest tylko w kolekcjonerce, a bonusy preorderowe sklepy rozsyłają mailem.

Podsumowując, ktoś #!$%@?ł, bo powinienes mieć płytę normalnie i nie wiem co to za kod, ale na pewno nie na gre. Jeśli nie było oryginalnej folii PS4, #!$%@?ł sklep lub kurier/poczta, jeśli zamawiałes wysyłkowo. Aż się #!$%@?łem, jak można być taka żmiją...
@faun69: kurna, jak byla w folii to tego jeszcze nie grali, wspolczuje. Na drugi raz to to zwykle pudelko zawsze musi byc z ta plomba co wyzej, bo inaczej prawie na pewno jakis walek. Np. niektore sklepy z allegro lubia brac uzywane gry, zmienic pudelko na nowe, zapakowac w swoja folie i sprzedawac jako nowe.