Wpis z mikrobloga

@krecik77: Mam gwarancję, wypełniona i wysyłam jakoś niedługo kurierem. Chciałem zaoszczędzić na telefonie to mam, wcześniej miałem Samsung Galaxy S5 to po 3 latach w idealnym stanie, czasem się zatnie ale to normalne.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@Addis: Jak po jednym zepsutym sprzęcie danego producenta przestajesz kupować jego produkty to za niedługo nie będziesz miał od kogo kupować
  • Odpowiedz
@cukru: Zepsuły mi się w życiu przez 24 lata dwie rzeczy, laptop Sony - nie mam nic już Sony oraz telefon Xiaomi - nie mam nic Xiaomi, do tego raz mi spadł lenovo i padły zawiasy ale to normalne bo #!$%@?ąl srogo
  • Odpowiedz
@cukru oczywiście mowa o rzeczach codziennego użytku, bo taka pralka jak pochodzi 10 lat to wiadomo, że się zepsuje czy coś, ale takie rzeczy z których korzystam codzienniego nie padały nigdy bo tak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Addis: Moim zdaniem to jest dziwne podejście, bo egzemplarze z wadą fabryczną zdarzają się każdemu producentowi i z mitycznym Xiaomi jest dokładnie tak samo
  • Odpowiedz
Naradzie jestem zadowolony. Snapdragon 636 spisuje się świetnie a i 4GB ramu też robią swoje. Miałem może ze dwie drobne przycinki, ale naprawdę drobne.
Tak moja S5 zaczynała się już przycinać a nawet zawieszać na dobre. Według mego odczucia zdjęcia są o około 20% lepsze niż w S5. No może poza tymi nocnymi. Dużo szumów. Po około trzech tygodniach użytkowania wiem że to był dobry wybór. Gdybym teraz miał kupić nowy telefon
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krecik77: ja już na swoim siedzę, a moja ma s5 właśnie i chodzi tragicznie juz, więc jak było promo to zamówiłem jej czerwonego note5 I się właśnie zastanawiam czy będzie zadowolona. Dzięki, twoja opinia utwierdza mnie w tym że dobrze zrobiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam wrażenie że Samsung softem tego s5 zamulił specjalnie bo kiedyś tak nie chodził kulawo, a aktualizację nawet dość nie dawno miała.
  • Odpowiedz