Wpis z mikrobloga

Cześć, półtora miesiące temu kupiłem aparat słuchowy, przekonywany przez sprzedawcę o jego zaletach estetycznych i tym że jest niewidoczny. Niestety aparat się wysuwał z ucha i nie spełniał swojej funkcjonalności, po wysunięciu nie slyszałem przez niego. Po dwóch dnia wróciłem do sklepu i obiecali go naprawić. Po tygodniu dostałem wymienioną obudowę, ale znowu się wysuwał. Zwróciłem po trzech dniach i czekałem dwa tygodnie na naprawę. Kolejna obudowa znowu się wysuwała, znowu zwróciłem. Po kolejnych dwóch tygodniach dostałem aparat z którego wystaje duży kawałek plastiku który wypełnia malzowine i nie przypomina estetyki zakupionego towaru. Nie informowali mnie o takiej zmianie, byłem w szoku jak to zobaczyłem, ale chciałem zobaczyć jak się sprawdza, znajomi od razu zwrócili uwagę co mi wystaje, a wcześniej nikt nie widział aparatu. Tym razem się nie wysuwa ale wygląda fatalnie, jest mega widoczny I wystaje z ucha. Realnie nie nosilem aparatu więcej niż tydzień i nie chce go w takiej wersji jak jest bo nie wygląda jak towar jaki zamawiałem a kosztował 4k. Co mogę robić w takiej sytuacji? Sprzedawca twierdzi że już się nie wysuwa I żebym spadał. Czy ktoś się zna na prawie konsumenta i może mi doradzić co mogę robić?
#prawo #prawokonsumenckie #zakupy #sluch #aparatsluchowy
  • 1