Wpis z mikrobloga

Przygód grafika ciąg dalszy. W jakim oprogramowaniu do animacji 2d/3d, mogę robić animacje w ten sposób - że mogę utworzyć jakąś tam animację elementu postaci np. potrząsania uszami, i od tego momentu, jakby móc wstawić ją do gdziekolwiek na osi czasu jednym kliknięciem? Albo np. mruganie. Chodzi o to że jak postać się obraca, albo animuje się inna jej animacja, no to te oczy są cały czas w innym miejscu, i żeby nie ustawiać tej animacji za każdym razem - tylko postać ma mrugnąć, wciskam jeden przycisk i mruga (używa wcześniej utworzonej animacji)

A jest jakiś program do animacji postaci narysowanych 2d, ale tak żeby można było je skonstruować w taki sposób żeby można je było pobudować i obracać, ale bez całego skomplikowania jak w kombajnach 3d?
#animacja #grafika #grafikakomputerowa #grafika2d #grafika3d #pytanie @Naxster @loczyn
  • 4
@Naxster: @cecyl: Dokładnie takie coś: Tylko żeby chodziło płynnie. W programach do aniamcji 2d, można ustawić przy animacji ruchu, klatkę początkową, i końcową i ruch wychodzi płynnie. Rozumiem że pewnie wrzuca w czas ten animacji pierdyliard klatek i dlatego wychodzi jakby płynnie.

W każdym razie płynność w animacji to jakość.
Ktoś wie może jak to się robi w ae?

I used the time remap to sequence layer.
caribbean - @Naxster: @cecyl: Dokładnie takie coś: Tylko żeby chodziło płynnie. W pro...