@atur94: @Horaccy: Ja po prostu nienawidzę suvów. Te samochody są dla mnie okropne. Producenci robią z normalnych aut jakies napakowane koksy z okropnym wyglądem. #j3bacsuvy
@Mirekzkolega: No bo pakują do nich jakieś silniczki. Co jak co, ja nie mam nic przeciwko tworzeniu MAŁYCH silników o dobrej mocy, ale żeby sie szybko sie rozpadały. Dlatego szanuje małe pojemności u japonców które #!$%@?ły BEZ TURBO. Niestety teraz wszyscy idą w kierunku "Zrobimy 1.0 damy 10 turbin i 500 koni". I potem taki silnik sie sypie.
Dlatego szanuje małe pojemności u japonców które #!$%@?ły BEZ TURBO.
@SADhonda: jeździłeś kiedyś takim 1.8 tsi na przykład i 1.8 vtec? Honda- w #!$%@? mało momentu, każdy szybszy manewr == redukcja o 2-3 biegi, spalanie wysokie. VAG- osiągi lepsze, lepsza elastyczność, płynny przyrost mocy, spalanie średnie 8l/100 w aucie klasy średniej. Turbosprężarka zwiększa sprawność silnika i to jest fakt. Wysilenie nie ma takiego znaczenia, koszta w użytkowaniu takiego auta są wyższe
#carboners #carspotting #warszawa
foto: Carlos92
Komentarz usunięty przez autora
@SADhonda: to samo mówili o pierwszych cayennach i panamerach ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale ci których było na nie stać mieli na to #!$%@?.
@SADhonda: jeździłeś kiedyś takim 1.8 tsi na przykład i 1.8 vtec?
Honda- w #!$%@? mało momentu, każdy szybszy manewr == redukcja o 2-3 biegi, spalanie wysokie.
VAG- osiągi lepsze, lepsza elastyczność, płynny przyrost mocy, spalanie średnie 8l/100 w aucie klasy średniej.
Turbosprężarka zwiększa sprawność silnika i to jest fakt. Wysilenie nie ma takiego znaczenia, koszta w użytkowaniu takiego auta są wyższe