Wpis z mikrobloga

@Mirekzkolega: No bo pakują do nich jakieś silniczki. Co jak co, ja nie mam nic przeciwko tworzeniu MAŁYCH silników o dobrej mocy, ale żeby sie szybko sie rozpadały. Dlatego szanuje małe pojemności u japonców które #!$%@?ły BEZ TURBO. Niestety teraz wszyscy idą w kierunku "Zrobimy 1.0 damy 10 turbin i 500 koni". I potem taki silnik sie sypie.
Dlatego szanuje małe pojemności u japonców które #!$%@?ły BEZ TURBO.


@SADhonda: jeździłeś kiedyś takim 1.8 tsi na przykład i 1.8 vtec?
Honda- w #!$%@? mało momentu, każdy szybszy manewr == redukcja o 2-3 biegi, spalanie wysokie.
VAG- osiągi lepsze, lepsza elastyczność, płynny przyrost mocy, spalanie średnie 8l/100 w aucie klasy średniej.
Turbosprężarka zwiększa sprawność silnika i to jest fakt. Wysilenie nie ma takiego znaczenia, koszta w użytkowaniu takiego auta są wyższe