Aktywne Wpisy
Mc_Gnoyek +2136
Mirki, proszę was o pomoc.
Dziś, dosłownie półtorej godziny temu w parku jakiś człowiek podszedł do mnie i spryskał mnie ORAZ MOJE 5 MIESIĘCZNE DZIECKO gazem pieprzowym.
Akcja miała miejsce w parku na Kurdwanowie w Krakowie, ok. godz. 18:45.
Nie wiem tak naprawdę co zaszło, nie wiem czemu, nie umiem tego przetworzyć.
Monitoringu prawdopodobnie brak, policja kazała jechać na komisariat zgłosić, jeśli mi się chce.
Synek został zabrany karetką do szpitala ale
Dziś, dosłownie półtorej godziny temu w parku jakiś człowiek podszedł do mnie i spryskał mnie ORAZ MOJE 5 MIESIĘCZNE DZIECKO gazem pieprzowym.
Akcja miała miejsce w parku na Kurdwanowie w Krakowie, ok. godz. 18:45.
Nie wiem tak naprawdę co zaszło, nie wiem czemu, nie umiem tego przetworzyć.
Monitoringu prawdopodobnie brak, policja kazała jechać na komisariat zgłosić, jeśli mi się chce.
Synek został zabrany karetką do szpitala ale
girldoma +468
Zasady gry:
1. Wzajemne zaufanie - nie będę sprawdzała, czy gracz plusuje tylko jeden wybór, czy wszystkie oraz czy zmieniał po czasie swoją decyzję. W grze nie ma nic do wygrania i liczy się dobra zabawa. Jeżeli Twoja wersja dobrej zabawy to zmiana decyzji po czasie i wybranie atrakcyjniejszej ścieżki wydarzeń, niech i tak będzie.
2. Wpisy z wyborami będą dodawane średnio raz dziennie, postaram się nie przekraczać tej liczby, żeby każdy miał szansę zagrać bez konieczności wchodzenia na Mirko co kilka godzin.
3. Wyborów postaci i decyzji dokonujemy plusem. Spróbuję ogarnąć wołanie do różnych opcji dialogowych Mirkolistami. Alternatywnie możesz śledzić rozwój wydarzeń swojej postaci śledząc jej tag oraz właściwy kod wydarzenia.
4. Aby nie pogubić się w chronologii, wydarzenia będą oznaczane trzyznakowymi kodami, gdzie pierwszy znak to zawsze litera ścieżki wydarzeń, a dwa kolejne to liczba porządkowa wydarzenia, np zaczynasz w A01, w plusowanej odpowiedzi dostaniesz informację, żeby przejść do A02, a stamtąd przejdziesz w zależności od wyboru do A03 lub B03.
5. Nie musisz robić nic więcej poza plusowaniem wyborów.
6. Jeżeli wybory wydają ci się nieatrakcyjne, możesz zaproponować własny wybór (ale tylko dla swojej postaci). Jeżeli przynajmniej połowa graczy, grających tą postacią, przychyli się do tego wyboru, wówczas zostanie przygotowana specjalna ścieżka dialogowa dla tego wyboru.
Przykład:
a) 50 graczy zaplusowało wybór postaci Korwina
b) dostępne wybory w ścieżce dialogowej to:
- lecę samolotem
- jadę pociągiem
- jadę samochodem
c) Gracz @lacuna postuje komentarz o treści:
- (tylko Korwin) przytaczam Hitlera w wywiadzie radiowym
d) przynajmniej 26 graczy z 50 z punktu a) zaplusowało komentarz @lacuna
e) zostaje stworzona nowa ścieżka dla tej odpowiedzi
7. Jeżeli sukces wyboru będzie uzależniony od rzutu, rzut wykonuję ja i przekazuję wynik graczowi.
8. Nieodpowiednie komentarze będą usuwane.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Nagor: Postaram się przed południem, ale zależy od ruchu w pracy - planowałam wrzucić ten wpis oraz wpis z wprowadzeniem i postaciami o 21, ale ktoś wymaga ode mnie, żebym pracowała :(