Aktywne Wpisy

pciem +258
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +60

Czołem, chciałbym poznać waszą opinię nt. osób które na PMR robią łączności z mocą wyższą niż to dozwolone i z lepszymi antenami. Przyjmijmy, że takie osoby nie robią gnoju na kanałach a kulturalnie rozmawiają nikomu nie wadząc. Szczególnie zależy mi na tym jak takie osoby postrzegają licencjonowani operatorzy.
Zaznaczam że jest to tylko moja prywatna opinia.
I jeszcze edit: Sądzę że zgłoszenie do UKE przekroczenia mocy na PMR odniosło by taki sam skutek jak zgłoszenie na policję że sąsiad podrzucił mi śmieci do puszki ....
PMR ma limit mocy i anten bo tam jest tylko 6 kanałów.
Kilka osób z mocnymi stacjami i w promieniu 100km dzieciaki się nie pobawią, grzybiarze pogubią itd :D
Moje zdanie jest następujące:
1 Jeśli to raczej do wywołań i zabawy w DX a
co do licencji - jeżeli mogę oceniać egzamin po jego wirtualnej wersji na pzk.info.pl to bez wahania powiem - prosty. prawie codziennie robię jedną sesję i zdaję, a jak oblewam to albo schematy (rzadko)
@wykopowicz_z_kobierzyna: Ja jako licencjonowany mam wywalone, to nie moje pasmo.