Wpis z mikrobloga

#pytanie #plc #3d #pracbaza
Rzygam obecną pracą w januszexie, chcę zmienić ale nie na kolejnego janusza. Jestem po gunwokierunku inżynieria i produkcja : D ale chcę się czegoś nauczyć sam i myślę o sterownikach PLC albo ogarnąć modelowanie 3D. Coś tam umiem 2D w CADzie.
W jakim z tych kierunków kariery praca jest po ogarnięciu samego programu + podstaw wiedzy. Jakiś asystent czy coś + ew. studia magisterskie w kierunku jak już praca jakaś będzie.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kristof90 w 3d nie dostaniesz pracy, po ogarnięciu softu i podstaw, zazwyczaj potrzeba paru softów, a podstawy to za mało. Przede wszystkim trzeba mieć portfolio i na to się tylko patrzy.

• Odpowiedz
  • 1
@Kristof90 o plc raczej zapomnij bo tam potrzebujesz jeszcze dosyć sporej wiedzy o systemach sterowania i różnych urządzeniach wykonawczych i pomiarowych, to nie jest tylko kwestia znajomości IDE i składni języka
  • Odpowiedz
@PrzestrzenBanacha: Yup u mnie kupowali rysunki przekładni na mechanice stosowanej za 200 zł :P mi było szkoda kasy na to, jakoś dałem radę noc przed oddaniem : )
Ogólnie to nie wiem w co iść. Myślę, też o Inżynierii Jakości, jakąś podyplomówkę albo nawet mgr z tego zrobić. Mniej wiedzy technicznej, co dla mnie na plus :P
  • Odpowiedz
@Kristof90: Dassault Systems - Abaqus, SolidWorks i Catia. W sumie trochę masło maślane. Abaqus jest do obliczeń i modelowania np. wytężeń czy przepływów ciepła oraz masy.

Są generalnie trzy wielkie firmy, które zajmują się softwarem do takich rzeczy - Dassault Systems, Siemens (NX, Femap, Solidedge, Ansys) oraz Autodesk (AutoCAD, Inventor, Fusion itd.). Większość firm pracuje na Solidzie, bo jest najtańszy, duża część również na AutoCADzie (z tego samego powodu). Na
  • Odpowiedz