Aktywne Wpisy
Moja przygoda z inwestowaniem zaczęła się przypadkiem pod koniec czerwca 2025. Dotychczas byłem pod wpływem teorii Krzysztofa Karonia, który głosił jakoby cały rynek kapitałowy to spekulacja i manipulacja przez wielkich graczy. Miałem myślenie, że giełda to morze w którym rekiny zawsze pozjadają płotki, nigdy odwrotnie.
Każdy gadał o inwestowaniu, XTB było wszędzie na YT.
A to kupię sobie jakieś ETF za parę złotych i zobaczymy co się stanie.
Wpadłem w ciągłe śledzenie, dopłacałem coraz
Każdy gadał o inwestowaniu, XTB było wszędzie na YT.
A to kupię sobie jakieś ETF za parę złotych i zobaczymy co się stanie.
Wpadłem w ciągłe śledzenie, dopłacałem coraz

BorowikSzlachetny +128
#slubodpierwszegowejrzenia nie macie wrażenia że Breivik się tak zachowuje, bo naczytał się jakichś książek ze sztukami uwodzenia?
Taka lektura do jego podejścia coachowskiego bardzo pasuje, widać te wszystkie triki w stylu: zaskakuj ją, zawsze za nią płać, mówi nie, ale tak naprawdę tego chce, zrób tak, żeby zapamiętała każdy dzień, kupuj kwiaty, pokaż że cię stać itp itd
Taka lektura do jego podejścia coachowskiego bardzo pasuje, widać te wszystkie triki w stylu: zaskakuj ją, zawsze za nią płać, mówi nie, ale tak naprawdę tego chce, zrób tak, żeby zapamiętała każdy dzień, kupuj kwiaty, pokaż że cię stać itp itd





Misiaczki, mam problem z pracą magisterską.
Porównuję w niej silniki graficzne do tworzenia gier, które mają możliwość kompilowania na różne platformy.
Dodatkowo, mam wybrać dwa z nich w których stworzę przykładowe gry (logiczne, proste fpsy).
Pierwszy wybór to Unity, znam dość dobrze.
Jeśli chodzi o drugi silnik to zastanawiam się miedzy następującymi:
- Unreal Engine 4
- CryEngine 3
- Blender Game Engine
- OGRE
- Godot
I teraz moje pytanie, który z wymienionych silników, będzie najłatwiejszy do nauki/zaimplementowania prostych gier.
Z zawodu jestem Javowcem, a wiadomo c# jest bardzo podobny do Javy, więc może CryEngine (C# skrypty).
Z drugiej strony UnrealEngine posiada dużo gotowych blueprintów, sam też znam podstawy c++.
Proszę Was o pomoc w wyborze
A jesli chodzi o łatwość, który wybrać?