Wpis z mikrobloga

3.2 benzyna , 2.4 jtd


@sailor_73: Toś #!$%@?ł tera xD

@Hajduszoboszlo: Najlepszy jest 2.0 JTDm, ale wcześniejszy 1.9 też nie do #!$%@?. Problemem w nim jest jedynie osprzęt (parę stówek i masz z głowy, kumaci już dawno zrobili w swoich porządek, więc na rynku wtórnym to nie problem) no i skrzynia M.32, ale jak przyjdzie pora regeneracji (może być nawet po 15 latach), to przełożysz łożyska z F.40
  • Odpowiedz
3.2 nie polecam - jara w opór i jest problem z palącą sie cewką na 4 tym cylindrze, ASO nie jest w stanie tego zdiagnozować, tylko chce wymieniać kompa. Plus fajnie brzmi.
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: awaryjny to on nie jest, bo dopiero pod koniec żywota wyskoczył mi problem z cewką, no ale wymiana sprzęgła i rozrządu, który miał być niewymienialny...
  • Odpowiedz
@MaksymMaksymowicz: 2.4 pękają w #!$%@?, mój mechanik mówi, że go telepie jak do niego taka zajeżdża.

W 3.2 na wejściu trzeba zrobić rozrząd i panewki (prewencyjnie), co daje kwotę 4-5k zł i nie osiwiejesz przez najbliższy rok. A eksploatacja i tak droga - jakby mnie było stać, to bym kupił, ale dużo prościej nie dostać zawału przy dieslach, bo te są akat bardzo uczciwe i (jak się okazuje) często tańsze
  • Odpowiedz
a no i 3.2 jest na wtrysku więc raczej gaz odpada.


@baqs: Da się zrobić, tylko musi mieć chyba dotrysk - nie znam się za dobrze, ale była taka ostatnio w Zakupie Kontrolowanym i jakoś jeździła ;) Poszła niedawno na Otomoto po chyba 2 miesiącach stania - full opcja, skóra, kombi, koła z Ti, szyberdachy, elektryka, automat za... 35 zł. Brałbym jak #!$%@?.
  • Odpowiedz
@Arhus: No właśnie :) Tak jak mówiłem - nie znam się niestety, więc mówię to, co słyszałem. Z drugiej strony spalanie w tej wersji sprawia, że naprawdę ciężko się tym poruszać na co dzień.

@Hajduszoboszlo: Ja mam manuala - zajebisty krótki skok, precyzyjna skrzynia, piękna zabawa. Pierwsze dwa biegi są baaardzo krótkie, więc się to zajebiście zbiera, ale... w mieście jest to w #!$%@? męczące. Na szczęście jeżdżę
  • Odpowiedz
@Funky666: Okej, dzięki wielkie, na prawdę pomocne posty. Teraz pytanie czy uda się coś znaleźć do 20k w miarę sensownego - plus taki, że do wiosny/lata trochę czasu to może parę gorszy więcej uda się dołożyć do tej sumki ;)
  • Odpowiedz
@Hajduszoboszlo: Powiem CI tak: znaleźć znajdziesz bez łaski, ale czy będzie to opłacalne, to nie mam pojęcia.

Ja za swoją dałem 22500 zł i włożyłem w nią prawie 9k przez kolejny rok (ale w tym chip i np. drugie koła za 1500 zł), a i tak stwierdzam, że była w bardzo dobrym stanie.

Musiałem niestety robić DPF, klapy wirowe i EGR (łącznie ponad 1000 zł), potem zaczął się sypać zawias
  • Odpowiedz