Wpis z mikrobloga

Dzisiaj robiła mi się aktualizacja i została przerwana. Kiedy włączyłem ponownie kompa pokazało się normalnie logo windowsa i było napisane przywracanie systemu ... po czym znikało migała taka "ramka" no i tak w kółko. Zostawiłem kompa na 3h i dupa dalej to samo. Szukałem pomocy w necie i nie za bardzo wiem co robić. Tutoriale na YT trochę rozjaśniły mi sytuacje ale dalej mam problem, a na elektrodzie pomocy przecież szukał nie będę. Zgrałem na pendrive instalke windowsa 10 z drugiego kompa i wpiąłem go do tego niedziałającego. Pokazały się różne opcje instalacji czy naprawy. Nie mam pojęcia jak to rozegrać jestem zielony w tych sprawach. Proszę pilnie o pomoc jestem strasznie #!$%@? że przez jedną #!$%@?ą aktualizacje tak się stało. Zależy mi na tym żeby zachować wszelkie pliki które są na tym kompie, kij tam z tapetą czy pulpitem ale nie chcę stracić gierek czy zapisów dokumentów czy chroma. Zastanawiam się też czy nie zabrać kompa na sklepu bo mam gwarancje na naprawy ale boję się że oni pójdą na łatwiznę i stracę wszystkie dane. Wołam @eduardo8822 i @BusinessMoose bo widziałem parę postów temu waszą dyskusje na podobny temat.
#windows #kiciochpyta #gry #komputery #pomocy #naprawakomputera ##!$%@?
  • 33
  • Odpowiedz
Pokazały się różne opcje instalacji czy naprawy.


@Sharpovel: Naprawa -> przywracanie systemu lub coś bardzo podobnego, nie pamiętam dokładnie jak tak opcja się nazywa. Miałem bardzo podobny problem (instalacja aktualizacja, chwilowy zanik prądu - Windows się nie ładuje), pomogło - wszystkie pliki zachowane.
  • Odpowiedz
@mnik1: > Aby wykonać przywracanie systemu musisz określić którą instalację systemu Windows chcesz przywrócić . Uruchom komputer ponownie wybierz system operacyjny, a następnie wybierz funkcję Przywracania systemu Takie coś mi się wyświetla jak robię jak mówisz. Jeśli sam nie robiłem kopii zapasowych to da się to zrobić, nie za bardzo rozumiem o co chodzi w tym poleceniu
  • Odpowiedz