Wpis z mikrobloga

Vubu.pl #oszukujo #wykopefekt
Mirki i Mirabelki,
Prośba o pomoc w imieniu mojego różowego. Zrobiła zakupy za niemałą sumkę po koniec października na vubu.pl (jakoś nie zwróciła uwagi, że coraz więcej negatywnych komentarzy o Vubu). Do tej pory nic nie wysłali, po drodze tłumaczyli się oczekiwaniem na towar i inne takie. Teraz już wgl nie odpisują. Zero reakcji. Nie chcemy z tą firmą mieć już nic wspólnego, tylko pytanie czy jest szansa odzyskać kase. Obecnie poszło żądanie anulowania transakcji i zwrot kasy. Może ktoś pomoże?

Podpinam podobne:
https://www.facebook.com/vubuPL/
http://www.wykop.pl/artykul/4027939/sklep-vubu-pl-oszukuje-swoich-klientow-wykop-efekt/
https://www.wykop.pl/link/3971493/vubu-pl-prosba-o-wykopefekt/
https://vubu.pl/Zwroty-cterms-pol-35.html
http://www.wykop.pl/artykul/3971493/vubu-pl-prosba-o-wykopefekt/
http://x0.wykop.pl/cdn/c0834752/31EhdDt_gIcpkPRPYFeWLnlAGI1hxsvpSDwKNnAf,wat.jpg?author=victor89&auth=d32fd78bfcbe3eef5d7284e913baef81
  • 4
@Mike08: od dawna mają kilkumiesięczne opóźnienia 2-3miesiące, standardowo termin wysyłki 3x odkładany. Najlepiej płacić przy odbiorze lub nie zamawiać. Różowa znalazła takie same sukienki na takich samych modelkach na ali, pewnie czekają na dostawę z chin o tylko metki przyszywają
@Mike08: nr telefonu to fikcja, jeszcze nikt się nie dodzwonił, na mejla czasem odpisują, warto przypomnieć o swoim zamówieniu.
Ps. od października to normalny czas oczekiwania u nich, zamawiasz coś jesienią, przychodzi zimą-wiosną