Wpis z mikrobloga

Czy to prawda, że klient ma obowiązek "upomnienia się" o promocję w sklepie? Sprzedawca powiedział mi już po zakupie towaru, że sklep nie ma obowiązku informowania o aktualnych promocjach. Kupiłem Nota 8 i przysługiwał mi gratis w postaci ładowarki indukcyjnej o czy mnie wiedziałem. Teraz sklep się wypina i nie chcą dać.

Z tego miejsca chciałem pozdrowić sklep RTVEuroAGD za to, że nie potrafią odpisać na reklamację w ciągu dwóch tygodni.

#reklamacja #rtveuroagd #prawo #porady #promocje
  • 11
@Arczi256 w sumie tak, ale zazwyczaj telemarketer informuje o takich promocjach, bo jeżeli producent dorzuca coś do produktu to ich nic to nie kosztuje a produkt jest bardziej atrakcyjny. Może też być tak że nieuczciwi sprzedadzą produkt, kupujący nie dostanie gratisu a sprzedawca tak pokręci że niby wziąłeś a weźmie dla siebie
Z Euro zanim coś uzyskasz to zdążysz osiągnąć wiek emerytalny.


@Zelazko_MPM: ty no patrz, a mi oddali 200zł (10% ceny) za zgłoszenie lekko obitej lodówki, w miejscu, w którym jakoś super tego nie widać, po podpisaniu przeze mnie protokołu odbioru mówiącym, że nie mam uwag do stanu sprzętu. I zrobili to tylko na podstawie moich słów i zdjęcia. Cała procedura trwała mniej niż 24h.