Wpis z mikrobloga

Próbuję szukać informacji na temat tego ile osób zostało poszkodowanych przez urząd celny wybierając #priorityline i musiało zapłacić VAT. O ilu wiadomo przypadkach tego nieszczęścia? Bo ciągle tylko czytam, że ta forma zmniejsza ryzyko naliczenia VAT-u, a nie zapewnia o jego braku.
  • 17
  • Odpowiedz
@KrnabrnyDzik: umówisz o sytuacji, że mimo priority line musieli zapłacić? Czy że mimo wybrania priority line, paczka poszła zwykłą pocztą/kurierem? Słyszałem, że to sporadyczne, zaniedbywalnie rzadkie sytuacje...

  • Odpowiedz
@Andczej: dzięki za informacje. Cebula we mnie siedziała mocno i zamówiłem Redmi 4X na lightinthebox z ubezpieczeniem od vatu za 397 zł minus cashback 37 zł. Zapewne sami wysyłają tym słynnym prioryty line
  • Odpowiedz
@Andczej: o, a jak wysyła? Ale ubezpieczony jestem więc myślę, że będzie ok. Ludzie w necie piszą, że im zwracali hajsy za vaty. Czasem więcej musieli się napisać z obsługą klienta, czasem mniej, ale w końcu zwrócili.
  • Odpowiedz
@Andczej: Wiem właśnie, ale jakby były problemy z vatem to pan chińczyk zobaczy, że pan cebulaczek wykupił wszystkie możliwe ubezpieczenia i PayPalem się zasłonił więc nie będzie robił problemów xD
  • Odpowiedz