Wpis z mikrobloga

@reset89: faktycznie jest taka możliwość, ale nie jest to chyba obligatoryjne. Wystaw ofertę przez polską stronę to nie będzie problemów. Ja zawsze dostawałem kasę do ręki.
@reset89: ale to jakoś powinieneś widzieć na swoim koncie, czy ktoś zapłacił, czy nie? Poza tym przez polską stronę nie ma możliwości płatności online za przejazd, więc nie powinno być możliwości zapłacenia za Twój przejazd. Najlepiej sprawdź swoją ofertę z innego konta i zobacz, czy da się w ogóle zapłacić online.
To jedna trasa, jadę tylko ochlać mordę ze znajomymi i zobaczyć Amsterdam. Jeszcze nie wiem, coś koło 160-170 od osoby, myślę, że to nie wygórowana cena
@reset89: Nie będziesz miał żadnego problemu ze zwrotem kosztu przejazdu pod warunkiem, że będziesz znał warunki danej rezerwacji. Na polskiej i niemieckiej platformie językowej obowiązują różne metody płatności. Przejazd opublikowany przez polskiego użytkownika (posiada polski numer telefonu) jest rezerwowany online, ale opłacany kierowcy w gotówce. Przejazd opublikowany przez niemieckiego użytkownika (posiada niemiecki numer telefonu) jest opłacany kierowcy online. Czyli pasażer rezerwując przejazd płaci również za koszt przejazdu nam, a po odbytej
@BlaBlaCar: Niemcy to jednak niegłupi naród. Tam są przelewy online. A ile razy ja słyszę po przewiezieniu pytania "ile to będzie?", "nic taniej się nie da?", "U innych trochę taniej, taniej kiedyś pokonałem/am ten odcinek". Gdyby było jak u nich to nie byłoby takiego cebulactwa przy płatnościach. Problem dotyczy mniej więcej 30% osób. Taniej mają dwukrotnie od busa, ale jeszcze chcieliby taniej, najlepiej za darmo ich zawieźć pod dom i zapłacić
@reset89: Zdecydowaliśmy się do tego momentu nie wprowadzać płatności online za przejazd, gdyż z naszych obserwacji wynika, że wielu polskich użytkowników miałoby z tym problemy. Jednak na pewno będziemy dążyć w przyszłości do unifikacji sposóbów płatności w naszym serwisie. Jest to tylko kwestią czasu. Na ten moment sugerujemy potwierdzać koszt przejazdu z pasażerem jak najszybciej po dokonaniu przez niego rezerwacji. Możesz też dodać w opisie przejazdu, że jego koszt nie podlega