Wpis z mikrobloga

Zakupiłem Xiaomi Mi Robot na gearbest, który do chwili obecnej nie został wysłany. Po kilku bezsensownych odpowiedziach na mój ticket założyłem spór na paypal oraz przekształciłem w roszczenie. Dziś na messengerze dostałem odpowiedź od GB:

"We are sincerely sorry for the delay of reply. We are sorry for the inconvenience. Yes, we can help to cancel your order but you need to close the case first. Could you please close the case? Once you close it, we will full refund to your original payment. Thank you. Once again, we apologize for the inconvenience."

Pytanie jak to rozegrać? Domyślam się, że chodzi im bym wpierw zamknął sprawę na paypal jednak obawiam się, że jak to zrobię dalej będą lecieć w... i tyle widzieli robota w tym roku. Ktoś miał podobnie? Jak to rozegrać? Nie bardzo rozumiem dlaczego nie mogą/chcą uznać roszczenia (nie minęło jeszcze 10 dni, które mają na zajęcie stanowiska) na paypal i po prostu zwrócić $? Albo po prostu zwrócić $ a paypal wtedy sam zamknie spór.

#gearbest
  • 17
@HaNzER1: @crk11: powodzenia. ja po odbijaniu się na support.gearbest przeszedłem na paypalla. na początku szybka reakcja, po 1 dniu, teraz cisza 3 dzień już. U nich support to porażka :)
@TechBoss-pl: @crk11: @cstach: GB na messengerze odpisał po 2 dniach. W piątek mija 10 dni i mam nadzieję, że paypal zwróci środki. Gorzej jak do tego czasu wyślą bo wtedy chyba zamkną roszczenie i każą czekać na przesyłkę a kolejnego chyba nie da się otworzyć do tej samej transakcji gdyby w przyszłości były jakieś problemy.
@HaNzER1: u mnie tez długo wisiało packed przed wysyłką a info o numerze paczki mam od ubiegłego czwartku. W samym trakingu na allipaczce wysyłka była niby 6.10. Tyle że mój z HK zamówiony a w międzyczasie ktoś pisał ze mu z Chin wysyłali ten sprzęt w ciągu 3 dni.
@oskariewicz: U mnie chyba jeszcze nie wysłali skoro zaproponowali zwrot środków o ile zamknę roszczenie na paypal. Cena dobra więc najbardziej odpowiadałaby mi wysyłka jednak nie spodziewam się cudów po kilkukrotnym zwodzeniu i zmianie terminu wysyłki. Zobaczymy w piątek kiedy minie 10 dni na zajęcie przez nich stanowisk jak się sytuacja rozwinie.
@oskariewicz: 289$ z kodem. Zakładam, że w mojej sprawie GB nie podejmie już żadnego działania. Nie pozostaje nic innego jak czekać cierpliwie na zakończenie roszczenia. Mam cichą nadzieję, że to zaakceptują w ostatni dzień lub nie dają żadnej odpowiedzi i paypal z automatu zwróci środki.
@oskariewicz: Dostałem odpowiedź na msg:

"I sincerely apologize for the inconvenience that you have encountered. We'll contact my related colleague and refund you."

Czekam w takim razie na zwrot. Nie wiem ile może im to zająć. Roszczenia na pp oczywiście nie zamykam.
@oskariewicz: Dogadałem się z GB na msg w dniu wczorajszym, dziś roszczenie zostało zaakceptowane i środki zwrócone na pp. Patrząc na ostatnie problemy z wysyłkami itp. jestem zadowolony bo względnie szybko udało mi się odzyskać $. Niestety jestem zmuszony kupić robota gdzieś w Polsce czyli ok 200-300 zł drożej.