Wpis z mikrobloga

@Tranq: Co prawda propozycja nie na obecną chwilę, ale niedługo wychodzi Spellforce 3. Mam betę i gra wydaje się spoko. Czym się różni od innych strategi? Właśnie logistyką.

Centrum twojej bazy jest twierdza (zależnie od rasy sanktuarium czy jakaś inna nazwa), w której masz określoną ilość robotników (zwiększaną przez rozbudowę twierdzy). Budujesz drwala/myśliwego/rybaka, etc. i przydzielasz do nich X robotników, którzy pozyskują surowce i składują je w odpowiednim dla siebie budynku,
@Tranq: A teraz wbiłem do gry i ciekawą opcję dodali, jeśli lubisz multi - jednego "gracza" może kontrolować do trzech ludziów, przy czym przed rozpoczęciem rozgrywki można ustalić, czy każdy gracz kontroluje każdy aspekt rozgrywki, czy np. jeden będzie kontrolował armię, drugi bohaterów, a trzeci będzie się zajmował tylko i wyłącznie ekonomią.