Wpis z mikrobloga

Uszanowanko mirki,

Jestem programistą, ale jeszcze nie za słynne 15k. Studia zakończyłem pół roku temu i od tego czasu zajmuję się zawodowo frontendem, a prywatnie dorzucam do tego jeszcze backend. Poza tym, że pracuję z seniorami, którzy są bezcennym źródłem wiedzy, piszę prywatnie apkę. Sporo zastanawiałem się nad tematyką do czasu, kiedy w wykopie o pękniętym silosie z ziarnem nie pojawił się wykopek, który projektował silosy. Rozumiecie? Tutaj można spotkać nawet kogoś, kto projektuje silosy xD Muszę przyznać, że zawsze pod wykopami specjaliści z rożnych dziedzin imponowali mi swoją wiedzą.

Uznałem, że połączenie mikrobloga, samosi, stackoverflow i jeszcze kilku innych rzeczy da całkiem ciekawy efekt. Konkurencji dla wykopu robić nie zamierzam (Strimi [*]). Chcę napisać stronę, która będzie zbierać specjalistów z całej Polski. Stronę, gdzie znajdziecie odpowiedź na każde swoje pytanie. Stronę również dla heheszków, bo nie samą nauką człowiek żyje. Na chwilę obecną w głowie mam apkę, która uwzględnia:

1. Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie + wszystko, co z tym związane (patrz: Stackoverflow, dosyć podobnie, jeżeli chodzi o główne zasady).
2. Blog w stylu Mikrobloga, ale bardziej zaawansowany. Ma to służyć temu, żebyście mogli sobie heheszkować, rozmawiać na luzie, integrować się jako społeczność.

To są dwa główne byty tak jak na wykopie są to: wykopalisko oraz mikroblog. Nie będę się zagłębiać w funkcjonalności, ponieważ będzie na to miejsce pod osobnym tagiem #projektelzoy. Nie chcę zaśmiecać tagu #programowanie treścią, której nie chcecie widzieć. Ten raz sobie pozwolę ( ͡° ͜ʖ ͡°)