Wpis z mikrobloga

#uber #warszawa #zguba
Czolem! Jakie sa sprawdzone kanaly kontaktu z Uberem? Zgubiono telefon w jednym z aut w piatek. Zgloszenie do supportu w sobote rano, kierowca ma wylaczony tel (pozostawione nagranie na poczcie glosowej), wiadomosc na fb zostawiona. Jak na razie bez echa. Zazwyczaj odpowiadaja bardzo szybko, a nagle taka cisza.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Euphor Kierowca nie tyle co ma wyłączony telefon, co miałeś numer nie do niego, tylko do centrali. Przez aplikację w przejeździe zaznacz "zgubiłem przedmiot w samochodzie" i dalej jakoś poleci :-)
  • Odpowiedz
  • 1
@sezan: akurat jest numer, ktory laczy z ta osoba (zapewne przez wspomniana przez ciebie centrale), bo na poczcie sie przedstawia, ale niestety bez odzewu. Zgloszenie przez strone bylo, tylko bez zadnej odpowiedzi przez caly weekend i do tej pory brak reakcji. Telefon sluzbowy kobiety, wiec to tez nieco komplikuje. Zazwyczaj nie na problemow z ich responsywnoscia, a tu wazna sprawa i cisza :/ w kazdym razie dzieki :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Euphor A dzwoniliście na ten numer zostawionego telefonu? Bez odzewu? Oby kierowca nie okazał się chu*em...

Ale nawet jeśli, to sam Uber powinien to rozwiązać. Dziwne, że przez tyle czasu nie odpowiadają na maile...
  • Odpowiedz
  • 0
@sezan: telefon sie rozladowal, od tamtej pory milczy, ostatnie logowanie to teoretycznie okolice 4 nad ranem w sobote. Niestety nie umiemy ustalic ostatniej lokalizacji telefonu, google pokazuje Polske (bardzo pomocne).
Wlasnie ten brak kontaktu od ubera jest tez mocno frustrujacy. Niedawno odpisali na wiadomosc na fb aby pisac przez strone... Troche slabo jak na firme, ktora wszystko zalatwia on-line, a na mail nie odpisuje przez 3 dni.
  • Odpowiedz
  • 1
@sezan: update w sprawie. Wczoraj po poludniu przyszla odpowiedz z ubera, jest im bardzo przykro o beda sie starali slontaktowac z kierowca.
  • Odpowiedz