Wpis z mikrobloga

@alienv: @n1troo: już napisałem 70% potrzebnych elementów a interface i logika nie istnieje w ideaFix więc i tak trzeba go pisać indywidualnie. Ogólnie to zależy jak szybko piszesz i czego potrzebujesz... takie silniczki oparte są o podstawowe moduły - finalnie poznanie, optymalizowanie(niemozliwe) takiego silnika jak Phaser JS dla projektu izometrycznego mija się z celem... Zamiast kminić jak zastosować metody w gotowcu, który nie jest optymalny do twojego projektu,
  • Odpowiedz
@alienv: Mam pytanie skoro kusisz mnie swoim doświadczeniem, co lepiej używać jako rozszerzenie audio w grze przeglądarkowej *.mp3 czy *.wav lub może *.wmv/audio?
  • Odpowiedz
@mosqua: Jedyne doświadczenie jakie ma to to by nie wymyślać koła na nowo ( ͡º ͜ʖ͡º) Nie mam na tyle czasu by bawić się w pisanie wszystkiego od nowa, zwłaszcza że css to dla mnie w wielu przypadkach czarna magia, do tego obsługa wielu przeglądarek.
Sam phasera liznalem i poki co bardziej sklaniam sie ku crafty, ale teraz i tak raczej przymierzam się do innego
  • Odpowiedz
@alienv: odp: żadnego z nich, za mp3 trzeba płacić licencję za kodek a reszta to jakiś żart!


Poznaj canvas zobaczysz że "te koła" to tylko kilkanaście zaledwie metod i prototypów do obiektów.
Fizyka w grze musi być zrozumiana przez developera - inaczej to sobie możesz z tutka pociski robić...
albo na oko metodą prób
  • Odpowiedz
@mosqua: z ogg mam przyjemne doswiadczenia, VP8audio jeszcze się nie bawiłem, za mp3 licencje trzeba placic jesli sprzedales wiecej niz 5000 sztuk, ciezko to oszacowac w grze webowej, ale poki co ten limit i tak mi nie grozi ( ͡º ͜ʖ͡º) zresztą nie używam mp3.

Rozumiem Twoje podejscie, sam mialem podobne. Ale obecnie ma zgoła odmienne. Dobrze jest popisac cos od zera - zobaczyc ze
  • Odpowiedz
@alienv:
Dla niektórych algorytmów Wikipedia dla zrozumienia!
Start projektu 11.02.2017 w tym 3tyg. "urlopu regeneracyjnego anty-wypalającego" - ogólnie pracuję ile da fabryka od min12h - do20h na dobę...
Cały kod robię sam - frontend / serverSide / backend / CMS
Grafikę robię sam - generatory sprite animacji zrobiłem sobie sam, modele 3d, textury.
WebAudio API - zbudowane od zera pod
  • Odpowiedz
@mosqua: no to gratuluję (bez ironii jakby co) ( ͡º ͜ʖ͡º) ale tu chyba wyszła główna różnica - ja nie mogę poświęcić na gamedev tyle czasu bo w pracy kodzę co innego a gamedev to moje popracowe projekty i poświęcam owe 12-20h ale tygodniowo, dlatego posiłkuję się bibliotekami żeby jak najbardziej skrócić czas na prototypownie

wszystkie assety staram się brać z np openagameart/freesound/... docelowo planuję zapłacić komuś kto
  • Odpowiedz
@alienv: teraz rozumiem dokładnie Twoją sytuację, i to dobry kierunek, niebawem idę na etat i też to może pokrzyżować mi plany, ale celuję w zdalną w gamedevie wiec zaoszczędzę na dojazdach i klimat się nie zmieni ( ͡° ͜ʖ ͡°)... Ps. Aktualnie mam dziwny problem którego nie był bym w stanie pewnie ogarnąć na "Gotowym rozwiązaniu", mianowicie na MacOS FPSy w Chrome płyną 25FPS tak jak
mosqua - @alienv: teraz rozumiem dokładnie Twoją sytuację, i to dobry kierunek, nieba...

źródło: comment_exrDOnVqGEjxPTSVvrrVTRlqx9iNpawj.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz