Wpis z mikrobloga

#serwis #komputery #komputronik #karen #zalesie

J*bani... Niekompetencja, buta, wDupieManieKlienta to tylko delikatne określenia.
Wysłałem im dysk, na którym zaczęły masowo pokazywać się bad sectory, potrzymali miesiąc i wysłali innego rozmiaru, innego typu i w dodatku recertyfikowany... Problemu nie widzą. Mam się cieszyć, że w ogóle coś odesłali.

Kolejny sklep na czarna listę. Miłego weekendu.
  • 7
@teraz_z_kontem: I co z tego, że na sprzęt technicznie sprawny, jak to nie jest produkt, który zamówiłeś i masz na paragonie czy fakturze, która jest umową zawartą między tobą, a sprzedającym... Napisz do rzecznika praw konsumenta co z tym fantem zrobić, poda ci paragrafy, napiszesz pismo i oddasz sprzęt z pismem.
@TomdeX: Poprosiłem o zwrot mojego uszkodzonego dysku podpierając się opinią wsparcia producenta dysku i...
Nie mamy możliwości odesłania Pana starego dysku, ponieważ został on zutylizowany. Mając na uwadze zadowolenie klient prosze o odesłanie do nas wymienionego dysku na tym samym nr RMA na nasz koszt jak poprzednio. Jak dysk do nas dotrze, nie będzie nosił śladów użytkowania czy też montażu i będzie w komplecie wówczas wymienie na taki sam model dysku
@teraz_z_kontem: Wiedzą, że wtopili :P Bo jakbyś wysłał dysk z pisemkiem to dostałbyś zwrot kasy, a tak liczą, że wymienisz normalnie dysk, będą mniej stratni, bo kasa zostanie u nich. Pamiętaj, że jak będą się z tobą droczyć to nie miej skrupułów.