Wpis z mikrobloga

Cześć fotograficzne mirki ;D

Tak powoli zastanawiam się nad kupnem nowego aparatu. I mam problem, bu chciałabym to załatwić jak najtaniej (tak, cbula i bida motzno). Aparat potrzebuję jedynie do zdjęć w #gadzibastion, czyli robienie zdjęć zwierzakom na białym tle z niedużej odległości. To co mam teraz robi takie zdjęcia, jak poniżej i nie jestem zadowolona z efektu, bo jest tu sporo fotoszopki, a i tak ziarnuje bardzo i jakoś tak bylejako wygląda. Dodam, że na fotografii nie znam się kompletnie, mam softboxa, zwykle robię zdjęcia na AUTO (:DDD) i liczę na fajny efekt. Jak będę miała nowy aparat, to może nauczę się jakichś opcji;D Obecnie mam aparat, który kupiłam jakieś 3 lata temu, canon SX510, kosztował wtedy jakieś 500 zł, więc nie jest to nic specjalnego;D

Jakieś porady? Propozycje?

#fotografia #aparat #zdjecia #niezdecydowanakobieta
Khaleesi - Cześć fotograficzne mirki ;D 

Tak powoli zastanawiam się nad kupnem now...

źródło: comment_AOCSjXkkV06RxmuxlVyP3JQPo780fuZ5.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Khaleesi wg mnie clakiem spoko te zdjecia. Podszkol sie z obrobki i bedzie. Ostre, doswietlone. Moze inne swiatlo. Aparat oczywiscie pomoze ale zalezy ile chcesz wydac
  • Odpowiedz
@Khaleesi: kup jakaś używaną lustrzankę, dwa obiektywy (jeden stałoogniskowy, drugi jakiś niewielki zoom) i będzie zadowolona. Lustrzanka zazwyczaj ma wyższa czułość, a co za tym idzie mniej szumów przy dobrym oświetleniu. A jak robisz sumarycznie niewiele zdjęć to nowy wypasiony aparat ci się nie opłaca.
  • Odpowiedz
@Khaleesi: nic lepszego za te pieniądze raczej nie znajdziesz, używany możesz kupić trochę taniej ale nie ma gwarancji, że wszystko w nim będzie działać jak należy. taki sprzęt może mieć wady ukryte, które wyjdą dopiero po pewnym czasie.
  • Odpowiedz
@Khaleesi: Jak białe tło, to 2 rzeczy: jasny obiektyw, pokój bezcieniowy (dla małych gadów wystarczy dobre pudełko). Oświetlenie z wysokim CRI.