Wpis z mikrobloga

Witamy

Oto długo wyczekiwane kary za R3 @ SPA

@malpaa - DQ z kolejnego wyścigu R4 + 2x Przewinienie + 3pk = DQ & -12 pozycji

S3MI - 2x Ostrzeżenie + 2pk = -4 pozycje

@LKRISS - 2x Przeinienie + 2pk = -12 pozycji

@TheSznikers - DQ z wyścigu R3 + 2x Ostrzeżenie + 3pk = DQ z R3 & -4 pozycje (łącznie 4pk)

@dawidchz - 1x Przewinienie + 3pk = -6 pozycji (łącznie 4pk)

@Prophet1111 - 1x Przewinienie + 2pk = -6 pozycji (łącznie 6pk)

@valencianista - 1x Ostrzeżenie + 2pk = -2 pozycje (łącznie 5pk)

@Erus - 2x Ostrzeżenie + 2pk = -4 pozycje

@spayk - 2x Ostrzeżenie + 3pk = -4 pozycje

@paf_ - 2x Ostrzeżenie + 3pk = -4 pozycje

@Krazen - 1pk

Szczegóły TUTAJ

#acleague #assettocorsa
ACLeague - Witamy 

Oto długo wyczekiwane kary za R3 @ SPA

@malpaa - DQ z kolejn...

źródło: comment_3R5JVVSZ1PScy8LB2X3ZBA2S1OR9CYVb.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@valencianista: ale po co tak cwaniakować? Ugrasz max .1s w całym wyścigu. Czaisz? Jedna dziesiąta sekundy. Wyścig trwa godzinę. Nawet klockowate Lambo nie ma problemu z tą linią. Osobiście sprawdzę replay po wyścigu w tym miejscu.
  • Odpowiedz
@VR46 są tacy, to nie żart,
Dla których 0.1s jest wincyj wart
Niż sekund zero

A tak na serio, pytam dla wyjaśnienia. Nie mam zamiaru cwaniakowac tam ale lubię mieć jasne zasady przed wyścigiem, a nie po.
  • Odpowiedz
@ACLeague swoja droga ten system kar jest troszke do d--y. Bo za przewinienie na L1 kare otrzymuje sie x2 i nastepnie kolejne x2 czyli jak zrobiles przewinienie to poniewaz jest to na L1 masz x2 (Px2) a skoro masz Px2 to masz rowniez x2 kare - iles tam pozycji a to troszke jak karac x4. W sumie to dodal bym jeszcze x2 bo by bylo czytelniej ( ( ͡
  • Odpowiedz
@snsv: dobra juz widze "Każde przewinienie = spadek o sześć pozycji w wyścigu." tyle ze to jest jak karac podwojnie za to samo a to juz jest bez sensu. Dobra zoabczymy co napisza koledzy z SRPL.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: to jest jasne. Tyle ze w tym przypadku powinno byc albo 1xP = 2x -6 poz czyli koncowa kara 1xP - 12 poz albo 2xP i liczone pkt jak za przewinienia do generalki oraz dodatkowo - 6 poz (bo przeciez liczycie pkt karne zgodnie z rego. pkt 14.3) W innym przypadku (czytaj tak jak rozpisaliscie) liczona kara jest x4 bo distajesz x2 punkty karne oraz x2 kare spadku pozycji.
  • Odpowiedz
@ACLeague : no i jeszcze zapytam co z zawodnikiem, ktory nie odpuscil gazu widzac zolta flage i zagrozenie na torze? w takiej sytuacji tam kara nie obowiazuje? nalezy cisnac ile fabryka dala moze sie jakos uda?
  • Odpowiedz
@snsv: czytam to wlasnie... i lekko to powalone. Znalalzem tez pkt 14.4 "za zdarzenia (kontakty,ignorowanie flag, niebezpieczne zachowania) przyznawane będą punkty karne (niezależne od punktacji klasyfikacji generalnej)" - ciekawe tylko co jest traktowane jako ignorowanie flag?
  • Odpowiedz
@LKRISS: ciężko nazwać ignorowaniem, od twojego wyjazdu za tor do kontaktu minęło około 2s. Igonorwaniem bym nazwał sytuacje, że hipotetycznie jedzie ktoś na prostej na monzie, jest na wysokości pitów i wtedy jest wypadek na T1 i zapala się żółta flaga, a on by się zabierał za wyprzedzanie.
  • Odpowiedz
@snsv: @ACLeague @TheSznikers @skethoo: @VR46: @Plupi: Panowie jak obiecalem zglosilem swoja sytuacje do oceny u kolegow z Simarcing.pl. To grono z bardzo duzym wieloletnim doswiadczeniem, ktore zajmuje sie takimi przypadkami. Ich werdykt okazal sie jednoznaczny co oznacza, ze moj powrot na tor nie byl zgodny z przepisami. Przepraszam za cale zamieszanie i pozostaje przyjac kare oraz wyciagnac wnioski na przyszlosc. Wkoncu cale
  • Odpowiedz