Wpis z mikrobloga

Witamy

Oto długo wyczekiwane kary za R3 @ SPA

@malpaa - DQ z kolejnego wyścigu R4 + 2x Przewinienie + 3pk = DQ & -12 pozycji

S3MI - 2x Ostrzeżenie + 2pk = -4 pozycje

@LKRISS - 2x Przeinienie + 2pk = -12 pozycji

@TheSznikers - DQ z wyścigu R3 + 2x Ostrzeżenie + 3pk = DQ z R3 & -4 pozycje (łącznie 4pk)

@dawidchz - 1x Przewinienie + 3pk = -6 pozycji (łącznie 4pk)

@Prophet1111 - 1x Przewinienie + 2pk = -6 pozycji (łącznie 6pk)

@valencianista - 1x Ostrzeżenie + 2pk = -2 pozycje (łącznie 5pk)

@Erus - 2x Ostrzeżenie + 2pk = -4 pozycje

@spayk - 2x Ostrzeżenie + 3pk = -4 pozycje

@paf_ - 2x Ostrzeżenie + 3pk = -4 pozycje

@Krazen - 1pk

Szczegóły TUTAJ

#acleague #assettocorsa
ACLeague - Witamy 

Oto długo wyczekiwane kary za R3 @ SPA

@malpaa - DQ z kolejn...

źródło: comment_3R5JVVSZ1PScy8LB2X3ZBA2S1OR9CYVb.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@valencianista: Absolutnie jasna i klarowna sytuacja, nie bedziw rozpatrywana ponownie. Jednoglosnie oceniona przez wszystkich. Malpa sie oddublowal, jechales znacznie gorszym tempem. Nie bylo zadnych podstaw do tego, abys mogl zrobic to co zrobiles. Poleciales dive bombe ze straconej pozycji. To byl brzydki i chamski manewr, nie moglo sie udac. To, ze kogos juz raz wyprzedziles nie oznacza, ze automatycznie mozesz jechac jak Ci sie podoba w zakrecie, zwlaszcza gdy ta
  • Odpowiedz
@ACLeague: jak to się stało, że back to pits nie jest karane (SzczepanRacing aż trzy razy w kwalifikacjach do Am)?

Regulamin: "esc to pit podczas kwalifikacji - Przewinienie".
  • Odpowiedz
@skethoo malpaa sie nie oddublowywal bo jechałem znacznie gorszym tempem, sorry ale to bzdura. Jechalem lepszym tempem, Dogonilem go i zdublowalem, później popełniłem błąd i się oddublowal i tak chyba ze dwa razy. Na nawrocie w życiu nie miałem 2s. Straty. Maplaa zaczął wcześnie hamować i odbilem do prawej myśląc, że mnie puszcza. Po dublu tez dość szybko mu odkechalem i chyba nawet jeszcze raz zdublowalem.

Druga sprawa, czemu samodzielnie decydujesz,
  • Odpowiedz
@valencianista: Sytuacja z krisem umknela chyba, nie mamy jej ocenionej, to sie zobaczy.
Sznikers dostal dq z wynikow na race3 za zignorowanie kary plp. Malpa dostal karne dq za karambol w pierwszym zakrecie.
Napisalem w swoim imieniu.
  • Odpowiedz
@skethoo: kumam. Czyli jak zignorujesz PLP to automatycznie DQ z aktualnego wyścigu, a za r--------l jak malpaa masz DQ z następnego, tak? To te -4 miejsca się liczą Sznikersowi na Monzy? A Malpie kiedy, na Spa czy na R6?

Fajnie by było jakby w tym pliku było takie krótkie zdanie wyjśnienia zawsze. Później mniej pytań by było: "co? dlaczego? czemu?"
  • Odpowiedz
@ACLeague: czy ukaranemu przysługuje prawo odwołania? Oraz czy otrzymuje on informacje za co dokładnie został ukarany czy tez jest to ścisłe tajne w gronie sędziowskim? Pytam gdyż uważam ze miałem wmiare czysty wyścig wiec zdziwiony jestem 2x kara. Za co?
  • Odpowiedz
@snsv: malpaa w kwalifikacjach do Am też zrobił back to pits, dwa razy

SzczepanRacing back to pits w kwalifikacjach i dalsza jazda trzy razy: 1h11, 1h18 i 1h19

Malpaa Back to pits w kwalifikacjach i dalsza jazda dwa razy: 1h12 i 1h20


@LKRISS: są 24h na odwołania. Rozpiskę za co kara masz w podlinkowanym w pierwszym poście docu: L1, Eau Rogue.
  • Odpowiedz
@LKRISS: Za lap1 kary x2, odwolanie przysluguje. Otzrymales kare przewinienia za niebezpieczny powrot na tor powodujacy karambol. Maly blad a takie skutki. Odwolanie przysluguje, ale tylko jesli sa ku temu podstawy i argumenty lagodzace.
  • Odpowiedz
@snsv: ok, tyle ze moj powrot na tor byl maksymalnie bezpieczny. Czy ktos sprawdzxal telemetrie? powracalem maksymalnie optymalna linia bez gazu tak aby nie dostac kary PLP, ktorej nie otrzymalem. Nadjezdzajace samochody widzialy cala sytuacje (sprawdzalem to z ich onboard) i widzialy mnie. Mimo to nikt nie odjemuje gazu widzac zolte flagi tak aby zachowac maksymum bezpieczenstwa na torze. Wiec pytanie gdzie popelnim wg. waszej oceny blad? Nie mam prawa
  • Odpowiedz
@LKRISS tylko caly bol jest o to ze wrociles w samym apexie w zakrecie w ktorym jak sie nie pojedzie przy apexie to sie wypada, gdybys wrocil na tor troche później:( ale jeszcze sie przyjrzymy sytuacji
  • Odpowiedz