Aktywne Wpisy
exori_vis +70
Gadałem wczoraj ze znajomym na piwie i zrobili u niego hybrydę w pracy 3 dni z biura 2 zdalnie.
I opowiedział mi że 3 Sprint już nie dowieziony xD A jak przychodzą do biura to sobie robią plażę. Manager chciał by przychodzili to przychodzą, ale wygląda to tak, że o 9 idą zespołem na kawę, potem o 10 mają calla na słuchawkach, po callu idą znowu na kawę, potem o 12 na
I opowiedział mi że 3 Sprint już nie dowieziony xD A jak przychodzą do biura to sobie robią plażę. Manager chciał by przychodzili to przychodzą, ale wygląda to tak, że o 9 idą zespołem na kawę, potem o 10 mają calla na słuchawkach, po callu idą znowu na kawę, potem o 12 na
Krupier +224
Polscy kierowcy wchodzą na wyższy level. XD
Na chodniku zaparkować muszę bo się uduszę.
#prawojazdy #polskiedrogi #polscykierowcy ##!$%@?
Na chodniku zaparkować muszę bo się uduszę.
#prawojazdy #polskiedrogi #polscykierowcy ##!$%@?
Bawię się w unity3d i mam problem.
Mam ja sobie jakas tam klasę, która ma zmienną:
public
class
CubeRotator : MonoBehaviour {
private
bool
isRotating =
false
;
``````
void
Update () {
if
(...) {
StartCoroutine(RotateCube(isRotating));
}
}
``````
IEnumerator RotateCube(
bool
outIsRotating) {
// tu sie cos dzieje
``````
// robie pauze na 0.003s
yield
return
new
WaitForSeconds(0.0033333f);
``````
// tu tez sie cos dzieje
(...)
// a tu jak skoncze to chce zmienic wartosc isRotating w klasie
outIsRotating =
false
; // <- to w ogole nie dziala :(
}
}
i to co chciałbym osiągnąć to to, że niedość, że mam
yield
a, który czeka 0.0033333s to nie zmienia wartości isRotating w klasie.Problem w tym, że nie mogę użyć ani
out
, aniref
. Gdzieś doczytałem, że można użyć czegoś takiego jakAction
ale ja aż tak się nie znam na C# :(Halp, ktoś poprowadzi, albo podrzuci wymowny kawałek kodu, po którym zrozumiem jak to można zrobić?
Dzięki z góry!
@nCore: bool to typ wartościowy, a nie referencyjny, więc nie ma to prawa zadziałać w taki sposób. Dlaczego nie możesz użyć ref?
Poza tym, skoro RotateCube jest w tej samej klasie, co isRotating, to dlaczego po prostu nie nadpiszesz isRotating w tej metodzie?
Aktualnie robie implementacje z Action i pewnie będzie zaraz działać. Dam znać.
outIsRotating = false; chcesz mieć w każdym kroku iteracji?