Aktywne Wpisy
Kopyto96 +36
Ładnie zaczyna nowy rząd od planów zaorania CPK, programu deweloper plus, lobbystą na rzecz elektryków jako wiceministrem klimatu, jakimś rankingu szkół przyjaznym LGBT i innych wtop xD Już nawet w Radio ZET Rymanowski z nich szydzi.
Ale wykopków nie obchodzi co się dzieje w kraju, tylko że Stanowski PRYWATNY kanał na YouTube założył, gdzie mówią brzydko na PO xD I że w Orlenie miał 9 wizyt w 4 lat (!), gdzie Orlen
Ale wykopków nie obchodzi co się dzieje w kraju, tylko że Stanowski PRYWATNY kanał na YouTube założył, gdzie mówią brzydko na PO xD I że w Orlenie miał 9 wizyt w 4 lat (!), gdzie Orlen
noipmezc +21
prubka moich umiejetnosci wokalnych
@youngP
@youngP
Odpalaliśmy dziś auto na za pomocą kabli rozruchowych - wedle zaleceń. Przewód dodatni poszedł do dodatniego u biorcy, zaś przewód ujemny podłączyliśmy u biorcy do metalowej części głowicy. Auto nic, zero reakcji.
Potem przepiąłem z głowicy do dodatniego u biorcy i od razu auto zapaliło. Dlaczego, wtedy nie chciał zapalić, a po zmianie podłączenia poszło od razu?
@ufolufol: raczej nie, co miało trzymać to trzymało
wszystko jak tu
@ksiak: No właśnie nie wiem skąd... Kibicujący obok dziadek powiedział nam - panie, #!$%@? tę masę tylko podłączaj plus do plus minus do minusa i nie ma takiej siły by nie odpaliło.
Jakimś tam sensownym argumentem jest to, że podłączając się pod masę bezpośrednio na silniku, skracasz drogę prądu rozrusznika, który masą wraca wprost do dawcy, a nie leci jeszcze przez przewód do aku i dopiero kabel rozruchowy.
Z tym że moim zdaniem:
a) przewód rozrusznik-aku jest krótszy i dużo grubszy niż te marketowe kabelki, więc ma
BTW: w alternatorze dawcy?