Wpis z mikrobloga

Dwie rzeczy mnie dziś zdenerwowały. Pierwszą jest bug, że nie mogę części armii wycofać z terytorium wroga póki toczę inną wojnę - to zawsze działało, ale jakoś przestało i kończy się tym, że mam totalnie unieruchomionego stacka na kilka lat. Drugą jest eksploracja - wziąłem Exploration by odkryć świat, nie chciałem sam się bawić w zakładanie prowincji. Doszedłem do drugiej idei, zaciągnąłem dwóch eksploratorów i po paru latach odkrywania wywaliłem ideę, zakładając, że dwaj eksploratorzy odkryją pozostałe morza zanim umrą. Okazuje się, że eksplorator wraz z porzuceniem idei "zapomina" jak badać terytoria morskie i może odkrywać tylko brzegi albo wewnętrzne morza. Gdzie tu godność i logika?
#eu4
  • 8
  • Odpowiedz
@Ragnarokk:

ad 1 - zdarza się i tak, że wchodzisz wojskiem na terytorium wroga i nie możesz już wrócić tą samą ścieżką, przez co armia jest momentalnie rozbijana przez wroga

ad 2 - akurat to ma sens, bo inaczej to byłby exploit. Tak samo jak wywalisz ideę Quality to żołnierze "zapominają" jak walczyć lepiej. Z dwojga złego już lepiej, żeby idee były usuwalne
  • Odpowiedz
@Dziadekmietek:
Ad 1. Chodzi nie o forty, tylko o sytuację po wojnie, że niektóre armie nie robią się exiled. Trochę inaczej niz to o czym piszesz, co rzecz jasna też jest #!$%@? :)

Ad 2. Masz rację, ale zauważ co jest w opisie drugiej idei dla eksploracji. Jest napisane tylko o możlwości werbowania odkrywców, nic o tym, czy oni mają jakieś ograniczenia. Co do Quality to jest oczywiste, że jak idea
  • Odpowiedz