@ZespolmBanku: Już drugi raz podczas płacenia za zakupy przez mTransfer nie widzę pola na wpisanie hasła. Jaka może być przyczyna? Odświeżenie strony nie pomaga. #mbank
@daming: z jakiej przeglądarki korzystasz? Pozdrawiamy, Zespół mBanku Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@daming: wyłączenie pluginów i włączenie trybu prywatnego w Firefoxie powinno pomóc lub spróbuj wykonać transakcje z innej przeglądarki. Pozdrawiamy Zespół mBanku Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@daming: cieszymy się, że mogliśmy pomóc :) Pozdrawiamy, Zespół mBanku. Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Już drugi raz podczas płacenia za zakupy przez mTransfer nie widzę pola na wpisanie hasła. Jaka może być przyczyna? Odświeżenie strony nie pomaga.
#mbank
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Spróbowałem teraz jeszcze raz się zalogować, i tym razem pole się pojawiło.
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Zespół mBanku.
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.