Wpis z mikrobloga

Jak mi UPS dostarczyło książki z księgarni
Książki otrzymałem z 6 dniowym opóźnieniem (wina po stronie księgarni). Kurier nie dostarczył mi ich do domu, lecz musiałem 2km lecieć do jakiegoś podrzędnego sklepu, gdzie Szanowna Pani sprzedawczyni wydała mi rozwalający się karton, który był otwarty. Twierdziła, że tak jej to zostało dostarczone. Wierzę jej. Zawartość nie była zabezpieczona.
Na szczęście zawartość się zgadzała, więc karton przyjąłem.
Regularnie kupuję książkiw różnych księgarniach, ale z taką obsługą jeszcze się nie spotkałem.
Jestem zażenowany... Oczywiście wsparcie UPS milczy.
Tak wyglądał karton zaraz jak go odebrałem (nie próbowałem go niczym otwierać)

https://www.dropbox.com/s/v7a6by2fcs8x57e/2016-11-20%2007.31.22.jpg
https://www.dropbox.com/s/1k7ttsi9pmy9fat/2016-11-20%2007.31.42.jpg

#ups #kurier #zenada #boldupy
  • 3
@motylanogha: No to wsparcie UPS nic Ci nie pomoże. Raz, że niedziela. Dwa, że uszkodzone jest opakowanie, a na opakowanie nie spisują protokołów szkody. A doręczenia do Access Pointów realizują, bo często tak jest wygodniej i kurierowi i klientowi. IMO nic z tym nie zrobisz.