Wpis z mikrobloga

#grafika3d #maya
Kolejny tydzien, kolejne ćwiczenia, kolejny model.

Tym razem do ćwiczeń wybrałem portal gun'a z gry Portal. Właściwie model jest już kompletny, miałem do dyspozycji blueprintsy, ale nie pokrywały się one, więc używałem ich tylko jako wskazówki. Przejrzałem troche renderów i wszystkie się różniły od siebie, co mnie troche ździwiło.
Proporcje i detale w każdym były inne, no ale to nic, przynajmniej nie czułem się zobowiązany by robić dokładną kopie, a mieć więcej swobody.

Została zabawa z uv, tekstury i render. Nie jestem tylko pewien co do środowiska, w którym tą broń umieszcze. Myślałem by zrobić jakies pomieszczenie z aperture laboratories, takie opuszczone, brudne i zniszczone, ale jeszcze nie mam tego doprecyzowanego w głowie. Jakieś pomysły?
Pobierz Izeer - #grafika3d #maya
Kolejny tydzien, kolejne ćwiczenia, kolejny model.

 Tym ...
źródło: comment_jYFrcP40eCl1VSDWuHrOmzy28r5Q2TkK.jpg
  • 9
@Izeer: Też właśnie zauważyłem, że każdy portal gun jest inny. Zrobiłeś jakoś uchwyt? Bo na żadnym obrazku nie widziałem za co właściwie się trzyma to urządzenie :D
Ale po co ci tekstury? Chyba, że chcesz go brudnego zrobić.
@Naxster: uchwyt jest z tyłu, może bedzie widać, jeśli zrobie dodatkowy render z tyłu. A tekstury to tak, chce żeby był troche brudny i porysowany, inaczej będzię to dość nudno wyglądało, a i okazja by poćwiczyć w substance designerze.
@Izeer: Poćwiczenie spoko, ale portal gun raczej miał zawsze wyglądać klinicznie czysto. Takie przeciwieństwo black mesy, która zespawywała ze sobą kilka sztuk szmelcu, apperture wszystko jak apple, biały plastik czyściutki bez skazy.
@Naxster: była taka myśl, ale nie byłem nigdy jakoś into steampunk, i nie miałem ciekawych pomysłów co do tego, a to ma być bardziej ćwiczenie niż artwork