Wpis z mikrobloga

Agencja interaktywna YSLAB z Warszawy szuka pracowników na stanowisko:
Programista Unity (C#) i Grafik 3D Unity

Programista Unity (C#)
Poszukujemy programisty Unity do rozwoju prowadzonych projektów. Głównym zadaniem dewelopera będzie praca projektowaniem symulatorów w Unity 3D (C#) oraz ścisła współpraca z grafikami polegająca na implementacji grafiki 3D bezpośrednio do środowiska Unity.

Wymagania:
- znajomość języków programowania C#
- znajomość środowiska Unity 3D
- import/export obiektów oraz animacji z oprogramowania 3dsmax, motion builder
- zdolność do pisania dobrej jakości kodu
- optymalizacja projektów

Oferujemy:
- interesującą i stabilną pracę w sympatycznej atmosferze
- praca w centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej
- stałe wynagrodzenia
- dogodną formę zatrudnienia
- pracę przy innowacyjnych projektach
- możliwość rozwoju zawodowego

CV oraz link do portfolio proszę kierować do: kariera@yslab.pl w tytule dodając "Programista Unity"

Grafik 3D Unity
Poszukujemy grafika 3D do rozwoju prowadzonych projektów. Głównym zadaniem grafika będzie przygotowywanie modeli od zera lub upraszczanie gotowych modeli do środowiska Unity 3D.

Wymagania:
- znajomość programu 3ds Max
- umiejętność modelowania low poly
- znajomość ograniczeń środowiska Unity 3D
- import/export obiektów oraz animacji z oprogramowania 3ds Max
- zdolność do pisania dobrej jakości kodu
- optymalizacja projektów

Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność animacji 3D.

Oferujemy:
- interesującą i stabilną pracę w sympatycznej atmosferze
- praca w centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej
- stałe wynagrodzenia
- dogodną formę zatrudnienia
- pracę przy innowacyjnych projektach
- możliwość rozwoju zawodowego

CV oraz link do portfolio proszę kierować do: kariera@yslab.pl w tytule dodając "Grafik 3D”

#gamedev #unity3d #grafika3d #praca #warszawa #programowanie
  • 16
  • Odpowiedz
- interesującą i stabilną pracę w sympatycznej atmosferze


Litości... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czy we wszystkich ogłoszeniach zawsze musi być te oklepane kłamstwo?
  • Odpowiedz
@Bone_: do gier na PC też to ma zastosowanie?
Ja staram się używać tych samych meshy, ew. je łączyć a do tekstur używać atlasów (najchętniej jednego ale to trudne ;-)
Texel density to pierwsze słyszę :D ale coś poczytałem widzę, że ważne.

Dzięki ;-)
  • Odpowiedz