Wpis z mikrobloga

Test Deus Ex: Mankind Divided PC z patchem DirectX 12 już za nami, a roboty było sporo. Potwierdza to aż 41 stron lektury!
Wnioski w skrócie?

Programistom odpowiedzialnym za implementację DirectX 12 w Deus Ex: Mankind Divided żadne komplementy nie przysługują, ponieważ udostępniona kompilacja działa jeszcze gorzej, niż nieukończona wersja przedpremierowa (!). Test został przeprowadzony w trzech miejscach pomiarowych, nie żadnym wbudowanym benchmarku, zatem ponad wszelką wątpliwość można stwierdzić - obsługa DX12 w obecnej postaci to katastrofa porównywalna do premiery Windows 95 oraz wybuchu w Czarnobylskiej elektrowni. Jak to wygląda? Karty graficzne NVIDIA działają bardzo przyzwoicie pod DX11 niezależnie od procesora, który wprawdzie ogranicza wydajność GTX 1070/1080 w przypadku Core i3-4170, jednak AMD wypada tutaj znacznie gorzej. Przejście na DX12 owocuje gigantycznym spadkiem wydajności u Zielonych, natomiast Czerwoni zyskują raczej niewiele, wciąż czując braki mocnej jednostki obliczeniowej (stąd spłaszczenie wyników). Nowe API nie jest lekarstwem na bottleneck i wniosek jest oczywisty - bez mocniejszego CPU możecie zapomnieć o Deusie. Przy wykorzystaniu Core i5-4460 nadal przoduje NVIDIA w DirectX 11, boleśnie upadając gdy włączymy DirectX 12, niemniej nawet wówczas nie widać przewagi Radeonów jeśli zestawimy wszystkie wyniki razem. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Więcej do wglądu, łącznie z wykresami, tutaj:
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_deus_ex_mankind_divided_directx_12_niszczy_system

#pcmasterrace #deusex #amd #nvidia #komputery #purepc
PurePCpl - Test Deus Ex: Mankind Divided PC z patchem DirectX 12 już za nami, a robot...

źródło: comment_TgI7ydtsv2Ck3qrXoncXu8CZScaairlk.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@PurePC_pl: Wciskaj deweloperom niskopoziomowe API na otwartej architekturze PC. Bądź zdziwiony ze nie chce im się z nim użerac i spada wydajnośc . Microsoft fejs.

A poważniej mówiąc cóż. To właśnie pokazuje wadę dx12 ze znacznie więcej zależy od dewelopera i jego implementacji niż przy dx11. Od początku nie byłem zwolennikiem nisjopoziomowych API na otwartych PC. No ale mam nadzieje ze to jednak błędy wieku dziecięcego i za np. za
  • Odpowiedz
@ZmutowanaFrytkownica: wiadomo vulcan i dx12 w każdej grze( ͡° ͜ʖ ͡°) ale tak serio to długo startuje dx12 aktualnie nie widzę sensu przechodzenia na w10 co było zapowiadane, że dx12 zniszczy i jeszcze reklamowane gierki microsoft wydawane tylko pod w10. Trzeba poczekać na dx13
  • Odpowiedz
@ediz4: to pokazuje ze gry sponorowane przez nvidie mozna grac na kartach amd bez problemu, a w gry przekupione przez amd nie pograsz na nvidii. Zreszta gtx 1060 moze sie krecic wyzej niz rx 480 wiec wydajnosc bedzie 1:1 w division
  • Odpowiedz