Aktywne Wpisy
Odrzutowiec +63
I właśnie za to kocham lato :) Nie mieszajcie jej z błotem, ja tam propsuję bardzo.
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #bekazrozowychpaskow #dupeczkizprzypadku #pokazrozowegopaska
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #bekazrozowychpaskow #dupeczkizprzypadku #pokazrozowegopaska
Viado +12
Kupiłem stary dom w którym dokonano samowoli budowlanej na dużą skalę - jakieś dziwne piwniczki w skale pod domem, wymieniona więźba bez zezwolenia, podniesiony dach oraz co najważniejsze 15m tunel z domu do stodoły - podobno wykopany przez dziadka poprzedniej właścicielki 50 lat temu mającego obsesję na punkcie wojny. Co z tym zrobić? Jak to zalegalizować? Jakie mogą być ewentualne koszta zasypania takiego tunelu?
#prawobudowlane #prawo #samowolabudowlana
#prawobudowlane #prawo #samowolabudowlana
Wnioski w skrócie?
Programistom odpowiedzialnym za implementację DirectX 12 w Deus Ex: Mankind Divided żadne komplementy nie przysługują, ponieważ udostępniona kompilacja działa jeszcze gorzej, niż nieukończona wersja przedpremierowa (!). Test został przeprowadzony w trzech miejscach pomiarowych, nie żadnym wbudowanym benchmarku, zatem ponad wszelką wątpliwość można stwierdzić - obsługa DX12 w obecnej postaci to katastrofa porównywalna do premiery Windows 95 oraz wybuchu w Czarnobylskiej elektrowni. Jak to wygląda? Karty graficzne NVIDIA działają bardzo przyzwoicie pod DX11 niezależnie od procesora, który wprawdzie ogranicza wydajność GTX 1070/1080 w przypadku Core i3-4170, jednak AMD wypada tutaj znacznie gorzej. Przejście na DX12 owocuje gigantycznym spadkiem wydajności u Zielonych, natomiast Czerwoni zyskują raczej niewiele, wciąż czując braki mocnej jednostki obliczeniowej (stąd spłaszczenie wyników). Nowe API nie jest lekarstwem na bottleneck i wniosek jest oczywisty - bez mocniejszego CPU możecie zapomnieć o Deusie. Przy wykorzystaniu Core i5-4460 nadal przoduje NVIDIA w DirectX 11, boleśnie upadając gdy włączymy DirectX 12, niemniej nawet wówczas nie widać przewagi Radeonów jeśli zestawimy wszystkie wyniki razem. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Więcej do wglądu, łącznie z wykresami, tutaj:
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_deus_ex_mankind_divided_directx_12_niszczy_system
#pcmasterrace #deusex #amd #nvidia #komputery #purepc
A poważniej mówiąc cóż. To właśnie pokazuje wadę dx12 ze znacznie więcej zależy od dewelopera i jego implementacji niż przy dx11. Od początku nie byłem zwolennikiem nisjopoziomowych API na otwartych PC. No ale mam nadzieje ze to jednak błędy wieku dziecięcego i za np. za
@ZetarXenil: nie wywołuj wilka z lasu. Zaraz wypadnie z ashes of singularity oraz dooom i zieloni mają pozamiatane.
@ZmutowanaFrytkownica: ehh i znowu ten sam problem xD z dx10 i 11 było tak samo, że gorsza wydajność itp itd ale po pewnym czasie się to poprawiło, poza tym dopóki gry i silniki nie będą only dx12 to dalej będą takie problemy i tyle
@ZmutowanaFrytkownica: w ashes to nvidia sobie lepiej radzi niz amd