Wpis z mikrobloga

Szukam strony, bloga, ewentualnie książki, gdzie znajdę dobre i sprawdzone przepisy, na tanie i szybkie dania wegetariańskie lub wegańskie. Nie przechodzę na żadną z diet czy stylów życia, bo nie znam się na niczym, po prostu chcę zacząć gotować, a że warzyw jadam mało, to chcę zacząć od nich.
Przeglądam internety i tych blogów jest pełno, aż człowiek nie wie co wybrać. Nie potrafię gotować, więc trudniej też mi ocenić trudność przepisu, jeśli nie posiada dużej ilości składników lub długiego opisu. Szczerze mówiąc, to od tego przeglądania obrazków i fantazyjnych nazw, które widzę pierwszy raz w życiu, w głowie mi się kręci. Nie wątpię, że te przypisy są dobre, ale chcę zacząć od czego mało skomplikowanego.
Po drugie budżet mam ograniczony, a jak przeglądam niektóre blogi, to do niektórych potrzeba np. jakiegoś tahini, które w Google'u kosztuje 16 zł za 300 g (,)

Do tej pory udało mi się ugotować 2 razy indyjski dal. Pierwszy przepis, z jadlonomia.com wyszedł mi dobrze, porównywalnie do pierwszego. Jako że to było moje pierwsze danie ever, trochę mnie zdziwiło, że się udało. Za drugim razem wyszło w połowie jadalnie, idąc zgodnie z przepisem (wcześniej lepiej było mi użyć świeżych pomidorów, nie suchych jak w przepisie). Powód taki, że w przepisie nie było nic o moczeniu soczewicy, a mnie nie przyszło do głowy, aby ją odstawić.