Wpis z mikrobloga

@wojo: Najpierw analizujesz klientów których już u siebie masz. Potem dodajesz segmenty klientów które Cię dodatkowo interesują. W ten sposób masz grupę którą musisz z facebooka sobie wyciągnąć tworząc reklamę. Możesz też zrobić pixel facebooka i wyświetlać reklamy w remarketingu. No i jak zwykle zacznij od początku, a nie od końca, czyli określ cel, bo póki co to nie wiadomo czy szukasz promocji marki, zwiększenia konwersji, czy nowego targetu ;-)
  • Odpowiedz
@krzysztof114: celem jest zwiększenie sprzedaży i dotarcie do nowych klientów. Tych co już u mnie kupowali mam w newsletterze i w miarę regularnie im się przypominam.
  • Odpowiedz
@wojo: Zbadaj kto wraca sam, wyklucz. Oszacuj jaka to grupa, która sama wraca, i skieruj reklamę na tą grupę. Wyjdzie najtaniej a pozyskasz najlepszych klientów. Dopiero jak kasy za dużo lub zmienisz produkt to szukasz innych. Pomyśl też nie tyle o marketingu na fb co o rekomendacjach od obecnych klientów i sposobie na ich wykorzystanie. Rekomendacje działają wielokrotnie skuteczniej niż reklama.
  • Odpowiedz